برگزاری همایش ادبیات کودکان و نوجوانان مهر داوار ناغان

نخستین همایش ادبیات کودکان و نوجوانان مهر داوار ناغان برگزار شد

محمدرضا حسن‌زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار گفت: نخستین همایش ادبیات کودکان و نوجوانان مهر داوار ناغان در سالن کتابخانه عمومی علامه دهخدای ناغان به همّت انجمن ادبی کودک و نوجوان مهر داوار ناغان» و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ناصر حسین‌پور دبیراجرایی نخستین همایش ادبیات کودکان و نوجوانان داوار ناغان نیز گفت: هدف از برگزاری این همایش، معرفی برگزیدگان ششمین دوره‌ی مسابقه‌ی شعر و داستان‌نویسی کودکان و نوجوانان، معرفی نویسندگان شهرستان کیار در حوزه‌ کودک و نوجوان (از جمله کتاب فرهنگ و ادبیات کودکان بختیاری نوشته‌ی علی حسین‌پور و کوه و کوهیار تألیف زهرا بابازاده) و همچنین بررسی اهمیت و جایگاه ادبیات کودکان بوده است.

حجت الله شیروانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: این اداره با تصویب و اختصاص بودجه به چهارمین جشنواره استانی شعر داوار ناغان از انجمن ادبی و کودک و نوجوان مهر داوار ناغان حمایت نمودند.


بیشتر بخوانید


از دیگر برنامه‌های این همایش، داستان و شعرخوانی نفرات برتر مسابقه ادبی همایش، اجرای گروه سرود مهر داوار ناغان (به مربیگری خانم مینا حقیقی) و اجرای موسیقی از سوی گروه موسیقی «اوآرونگ ناغان» (عبده نبی رفیع‌زاده و ارسلان نامدار پور) بود

در ادامه این همایش از پوستر «چهارمین جشنواره شعر داوار ناغان» رونمایی شد و از برگزیدگان مسابقه و عوامل اجرایی همایش با اهدای لوح سپاس تجلیل گردید.

در پایان این همایش «آموزشگاه هنر‌های تجسمی ماهرخ» گشایش یافت و از نمایشگاه آثار سیاه قلم خانم معصومه سلیمیان، هنرمند ناغانی با حضور مسئولان و هنرمندان رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار