تحقق ۴۰ درصد اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تحقق ۴۰ درصد اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان خبر داد.

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ درصد اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان محقق شده است.

تبسمی افزود: این میزان تحقق شامل یک هزار و ۲۴۸ مورد اشتغالزایی جدید است.

وی اضافه کرد: پیش بینی اشتغالزایی برای سال جاری سه هزار و ۱۰۰ نفر بوده که بر اساس برنامه صورت گرفته این میزان به خوبی محقق شده است.

تبسمی اظهار داشت: این اشتغالزایی شامل ۱۸۹ نفر در آبیک، ۱۱۹ نفر در البرز، ۴۲ نفر در آوج، ۲۶۰ نفر در بویین زهرا، ۳۹۵ نفر در تاکستان و ۲۴۳ نفر در شهرستان قزوین بوده است.

به گفته این مسئول بیشترین میزان اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان قزوین برای شهرستان تاکستان بوده که در حوزه مدیریتی خود توانسته ۵۱ درصد را محقق سازد.

وی خاطرنشان کرد: آمار اشتغالزایی بر اساس ثبت موارد در سامانه رصد ملی اشتغال جمع آوری شده است.

 معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: یکی از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برای رسیدن به رشد تولید ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی است که تلاش شده بهره برداران از تمامی امکانات مادی و معنوی برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مم
۱۲:۱۷ ۱۸ تير ۱۴۰۲
با کدوم آب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟