نیروی انسانی نیاز طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای توسعه بیشتر طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان نیاز به نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر است.

خلیل‌احمد سلامی  سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان  گفت:  پیرو قرارداد اداره کل راه و شهرسازی و اتحادیه تعاونی‌های مسکن استان و واگذاری اراضی، شرکت‌های تعاونی این استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تعداد سیزده هزار و ۴۳۴ واحد مسکونی را در دست ساخت دارند.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در اجرای این طرح وجود دارد، عدم وجود نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر است که می‌طلبد علاقمندان و صاحبان فن برای تسریع در روند ساخت مسکن برای مردم استان، وارد گود شوند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: بر این اساس طی فراخوانی از افراد ماهر و نیمه ماهر در حوزه صنعت ساختمان نظیر جوشکار، بنا، گچکار و دیگر شاخه‌های مرتبط خواسته شد تا برای همکاری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، به اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان مراجعه تا فرایند معرفی آن‌ها به اتحادیه تعاونی‌های مسکن انجام شود.

سلامی تاکید کرد: افرادی که مهارتی ندارند هم می‌توانند به اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان برای معرفی به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

وی گفت: این افراد بر اساس درخواست و علاقه خود آموزش‌های لازم در حوزه صنعت ساختمان را می‌گذرانند و پس از آن برای بکارگیری در طرح نهضت ملی مسکن معرفی خواهند شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: طرح «نهضت ملی تولید و عرضه مسکن» یکی از مهم‌ترین اقدامات مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای رونق دادن به تولید مسکن در این استان است که از سال ۹۹ فرایند اجرایی آن با مشارکت شرکت‌های تعاونی فعال و خوشنام حوزه مسکن استان آغاز شده است.

برچسب ها: تعاون ، نهضت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۸ تير ۱۴۰۲
می گویند در استان سیستان کار نیست ولی الان کارگر می خواهد کسی نمی رود و شاید به علت نداشتن کارگر پروژه تعطیل شود بعضی فقط می خواهد از را قاچاق پول در بیاورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۸ تير ۱۴۰۲
می گویند در استان سیستان کار نیست ولی الان کارگر می خواهد کسی نمی رود و شاید به علت نداشتن کارگر پروژه تعطیل شود بعضی فقط می خواهد از را قاچاق پول در بیاورند
Iran (Islamic Republic of)
Ese
۱۰:۴۶ ۱۸ تير ۱۴۰۲
دست‌ دولت‌ درد‌ نکنه‌ واقعا‌ کار‌ خوبی‌ انجام‌ داده‌ برای‌ شغل‌ جوانان‌ بیکار‌ اگر‌ واقعا‌ حرف‌ نباشه‌ با‌ این‌ کار‌ جوانان‌ زیادی‌ صاحب‌ شغل‌ می‌شوند‌ اگر‌ تبعیض‌ نباشد
آخرین اخبار