اجرای عملیات مرمت و بازسازی سرعتکاه‌های شهرکرد

تعدادی از سرعتکاه‌ها در ورودی شهرکرد و منظریه مرمت و بازسازی شد.

پیمان محقق مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: در راستای تسهیل در تردد خودرو‌ها، مرمت و بازسازی تعدادی از سرعتکاه‌ها در ورودی شهر و منظریه انجام شد.

وی با بیان اینکه سرعت‌گیر‌ها و سرعتکاه‌ها به عنوان یکی از ابزار‌های آرام سازی ترافیک مطرح هستند، اظهارداشت: در راستای تسهیل در تردد خودرو‌ها تعدادی از سرعتکاه‌ها در ورودی شهر که به صورت آسفالت بودند، اصلاح و ترمیم شدند.


بیشتر بخوانید


محقق با بیان اینکه در منظریه تعدادی از سرعتکاه‌های پلاستیکی اصلاح شدند، افزود: باتوجه به گذشت زمان نسبتاً طولانی از اجرای سرعتکاه‌ها در سطح معابر و استهلاک آن‌ها، اصلاح و بازسازی سرعتکاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به تعامل بین دستگاه‌های متولی ازجمله پلیس راهور، شورای ترافیک شهرستان و استان اقداماتی در راستای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی از طریق نصب علائم رانندگی، خط‌کشی‌های وسط معابر، رنگ‌آمیزی جداول، ساخت سرعت گیر‌ها و نصب علائم قبل و بعد از آن ها، پیگیری برای فرهنگ سازی ترافیک، برگزاری دوره‌های آموزشی و… تلاش داریم تا نقش موثری در کنترل و روان‌سازی ترافیک و همچنین کاهش تصادفات درون شهری داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار