فناوران و فعالان حوزه دانش بنیان حمایت می شوند

استاندار البرز گفت: چتر حمایتی استان بر روی فناوران، فعالان حوزه دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال باز است تا این گروه با حمایت‌های لازم به جایگاه حقیقی خود برسند.

مجتبی عبداللهی در مراسم بهره برداری از طرح های تکمیل شده پارک فاوا در شهر گرمدره، افزود: باید در دنیای امروز با حمایت از چنین پارک ها و فعالیت هایی، حامی فناوری، اقتصاد دیجیتال و شتاب دهنده های کسب و کارها باشیم.
 
وی بیان کرد: اعلام آمادگی کرده ایم که از فعالیت و حضور تمام مجموعه های دانش بنیان و فناورانه در استان البرز پشتیانی می کنیم چراکه این استان قطب علم و فناوری کشور و بستری ویژه برای فناوران است.
 
استاندار البرز گفت: کارگروه تخصصی احصا و رسیدگی به موضوعات دانش بنیان ها، فعالان اقتصاد دیجیتال، شتاب دهنده ها و مواردی از این دست در این استان تشکیل می شود.
 
وی با بیان اینکه پارک فاوا زیر مجموعه و بزرگترین پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در البرز مستقر شده، افزود: در این مجموعه در حوزه های فناوری و اقتصاد دیجیتال فعالیت می شود.
 
عبداللهی با بیان اینکه  ۷۰ شرکت دانش بنیان در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز مستقر است ادامه داد: امروز چند مجموعه و یک گلخانه هیدروپونیک مورد بهره برداری قرار گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.