بررسی مطالبات ۲۰۰ نفر از اهالی بام ایران در میز خدمت نماز جمعه

مطالبات، درخواست‌ها و مشکلات مرتبط با امور ۲۰۰ شهروند چهارمحال و بختیاری در میز خدمت نماز جمعه این هفته شهرکرد بررسی شد.

فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی امروز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.

وی افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حاضر در میز خدمت مرکز چهارمحال و بختیاری به‌صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم شدند.

طهماسبی اضافه کرد: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکرد‌های دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد به‌طور مستمر برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: سفر‌های استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدار‌های مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.

طهماسبی اظهار داشت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که به‌طور مستمر انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار