جایگاه چهارمی و پنجمی ایران در مسابقات آبهای آرام

در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی جوانان جهان، الناز شفیعیان در کایاک ۲۰۰ متر پنجم و هدیه خیرآبادی در کانوی ۱۰۰۰ متر چهارم شدند.

مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان امروز ۱۶ تیر در آرونزو ایتالیا ادامه پیدا کرد و ورزشکاران ایران در ۴ رقابت فینال به مصاف رقیبان رفتند.

ترنم اکبرزاده نخستین قایقران امروز ایران بود که در فینال B کایاک یکنفره ۲۰۰ متر جوانان با حریفانی از اسلواکی، صربستان، اسپانیا، لیتوانی، استرالیا، ازبکستان و یونان مسابقه داد و در پایان با کسب رکورد ۴۲.۸۵ ثانیه بالاتر از رقبا در رده نخست ایستاد و در مجموع جایگاه دهم جوانان دنیا را کسب کرد. در این رقابت قایقرانان لیتوانی و استرالیا دوم و سوم شدند.

الناز شفیعیان به عنوان تنها قایقران آسیایی در فینال A کایاک یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از لهستان، دانمارک، آلمان، مجارستان، بلغارستان، ایتالیا، اوکراین و صربستان روبه‌رو شد و در پایان با کسب رکورد ۴۰.۵۷ ثانیه در رده پنجم جهان قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان بلغارستان، آلمان و لهستان صاحب مدال شدند.

هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی در فینال A کانوی دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از ایتالیا، آلمان، اوکراین، اسپانیا، مجارستان، چین، لهستان و مولداوی رقابت کردند و در پایان با کسب رکورد ۲:۱۰.۸۸ دقیقه در رده نهم جهان قرار گرفتند. در این رقابت قایقرانان مولداوی، مجارستان و اسپانیا صاحب مدال شدند.

هدیه خیرآبادی در فینال A کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال با حریفانی از اسپانیا، لهستان، قزاقستان، مجارستان، مولداوی، ازبکستان، ایتالیا و آمریکا مسابقه داد و در پایان با کسب زمان ۵:۱۰.۶۴ دقیقه در رده چهارم جهان قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان مجارستان، قزاقستان و مولداوی صاحب مدال شدند.

این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات دور مقدماتی سه ماده دیگر برای ملی‌پوشان ایران در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار