مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد؛

توزیع کتاب در ۲۶ مرکز کانونی زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: توزیع کتاب در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان آغاز شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی خانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت:به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان توزیع کتاب‌های موضوعی کودک در مراکز کانونی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور ۸۴۵ هزار جلد کتاب در مراکز کانونی توزیع می شود، اضافه کرد: کتاب‌های توزیعی شامل ۹۱ عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و ۲۵ عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان است.

عیسی خانی با اشاره به اینکه کتاب‌های انتخابی از جمله آثار فاخری است که برخی حتی برگزیده جایزه کتاب ماه و سال است، اضافه کرد: توزیع کتاب‌ها در ۱۶ مرکز ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار و یک کتابخانه پستی انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه با آغاز فصل تابستان ۱۰ عنوان سرگرمی سازنده و بازی فکری از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در مراکز کانونی توزیع می‌‎شود، اضافه کرد: این بازی‌ها با «بازی با کش، ماسک، صورتک، خشک کن گیاهان، تنگرام، بندک، خدا دوست دارد خدا دوست ندارد، پلکان، همه چیز با اتصالات ساده، گردونه تصویر و یک تار سبیل» نیز در بین مراکز کانونی توزیع می‌شود.

وی همچنین از اکران فیلم‌های سینمایی در مراکز کانونی همزمان با فصل تابستان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی معاونت تولید کانون، مبنی بر نمـایش آثـار منتخب از فیلم‌های کانون ویژه فصل تابستان؛ ۷۳ پویانمایی و فیم سینمایی «مسیر عشق» تولید شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن‌های نمایش مراکز فرهنگی هنری به صورت روزانه و رایگان اکران خواهد شد.

عیسی خانی اضافه کرد: این فیلم‌ها مجموعه‌ای از آثاری است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی بیش از ۵۷ سال فعالیت خود تولید کرده و برخی از این آثار نیز از جمله تولیدات جدید کانون در سال‌های اخیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.