پلمپ نمایشگاه‌های متخلف خودرو در اردبیل

رئیس مدیریت پیشگیری از رفع تخلفات شهری شهرداری اردبیل گفت: نمایشگاه‌های متخلف خودرو در اردبیل اعمال قانون و پلمب شدند.

موسی محمدزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ اجرائیات مناطق ۵گانه شهرداری اردبیل در راستای کنترل سد معبر معابر و جلوگیری از سد معابر پیاده‌رو‌ها اقدام به صدور اخطاریه به نمایشگاه‌داران خودرو متخلف کردند.

او افزود: در راستای ایجاد رفاه به شهروندان و جلوگیری از هرگونه سدمعبر معابر، پاکسازی و صدور اخطاریه به کسب‌های متخلف ورودی‌های شهر انجام شد.

رئیس مدیریت پیشگیری از رفع تخلفات شهری شهرداری اردبیل تصریح کرد: گشت تلفیقی و شبانه‌روزی نیرو‌های اجرائیات مناطق ۵گانه شهرداری اردبیل در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات شهری از جمله سد معبر و تخلف‌های غیرمجاز در ساخت‌وساز‌های غیرقانونی دایر می‌شود.

محمدزاده بیان کرد: بنابر گلایه شهروندان مبنی بر سد معابر پیاده‌رو‌ها توسط بعضی نمایشگاه‌داران خودرو، نیرو‌های اجرائیات شهرداری اردبیل ضمن تذکر به نمایشگاه‌داران متخلف خودرو بعد از تذکر پلمب و اعمال قانون را در دستور کار قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۶ تير ۱۴۰۲
متاسفانه اردبیل شهری بی در و پیکر است که مسئولین مرفه محترمش شهر را به امان ارازل و اوباش و وانتی های میوه فروش و ... ول کردن . دو تا مغازه در محلی که اصلا ترافیک نداره را پلمپ کردن و تا اروپا جار افتاده که در اردبیل دو تا مغازه پلمپ شد