ضرورت ایجاد ایست و بازرسی در شرق استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ایجاد ایست و بازرسی در شرق استان کرمان به کاهش جرائم این منطقه کمک می کند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در حاشیه سفر به شهرستان بم در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت و اتباع بیگانه در کشور برنامه های مدونی وجود دارد، گفت: با ایجاد ایست و بازرسی در شرق استان کرمان، بخشی از مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد.

 او افزود: تصویب ایست و بازرسی برای جاده ها و مسیرهای اصلی در شرق استان از درخواست های مردم و مسئولان این شهرستان به شمار می رود.

 رئیس دادگستری استان کرمان بیان کرد: موضع ایجاد ایست و بازرسی در شرق استان کرمان را از طریق شورای تامین دنبال می کنیم تا با راه اندازی این ایست و بازرسی، ضریب امنیتی در این منطقه ارتقا یابد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های دستگاه قضایی به منظور صیانت از باغ شهر بم، بیان کرد: یکی از سیاست های دستگاه قضایی، حفظ کاربری اراضی است و از هر گونه اقدامی که برای حفظ فضای سبز شهرستان ها و باغ شهر بم باشد، حمایت و پشتیبانی می کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۷ تير ۱۴۰۲
والا از بندر عباس تا خود کرمان ۶ تا بازرسی داره. بنده شاهد بودم که نیسان های گازوعیل کش و پژوهای شوتی و دارای مشک سوخت ک خیلی هم خطرناکن راحت عبور مرور میکنن... ایست بازرسی زدن کارو درست نمیکنه.. باید فکری ب حال کار و معیشت اون منطقه کرد.. البته با تشکر از عزیرانی که صادقانه خدمت میکنن ب وطنشون... یا علی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۷ تير ۱۴۰۲
این چه کاری هسته مردم مسخره کردن کدوم ایست بازرسی جلو مواد گرفته مگر مخبر لو بده به خدا میری یک تراکتور داخل کهنوج با قله گنج درست کنی برگردی هلاک میشی از بس ایست داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۷ تير ۱۴۰۲
تا حالا کدوم ایست جلو مواد گرفته که این دومی باشه ایست زدن بجز دردسر برای مسافران هیچ سودی ندارد همینجوری هربلوچی برای مداوای یا تفریح میخواد بره داخل کشور برگرده ایست بازرسی ها فکر میکنن یا قاچاق چی هست یا تروریست بنزین جایگاه با همین برنامه غلط بستین حالا ایست هم میخایین بزنین که هیچ مسافری از سفر سیستان و بلوچستان بیزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۶ تير ۱۴۰۲
ایست بازرسی
Canada
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۶ تير ۱۴۰۲
درحال حاضر نصرت آباد در جاده زاهدان و ایست مسجد در جاده ایرانشهر و ایست دو راهی راین موجوده که باعث ترافیک و هدر رفت وقت مسافرین در این دو استان شده مضاف بر اینکه در یزد نایین نیز وجود داره به طوریکه یک اتوبوس در مسیر ۱۶۰۰کیلومتری در حال حاضر دست کم ۶ساعت وقت میگیره که وجود ایست دیگر باعث هدر رفت وقت بیشتر هستش
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن
۰۹:۴۹ ۱۶ تير ۱۴۰۲
مگر ایست بازرسی ندارد ؟﷼؟وای بر ملت خواب زده
Iran (Islamic Republic of)
کمپ کویری
۲۰:۳۸ ۱۵ تير ۱۴۰۲
اگر ایست بازرسی زده شود خیلی عالی میشود جادها از شر قاچاقچی ها امن‌تر میشون تصادفها کمتر خدا خیرتان بدهد
آخرین اخبار