بخشدار مرکزی زرند منصوب شد

با حکم استاندار کرمان، مصطفی طاهری زاده به عنوان بخشدار مرکزی زرند منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی زرند با حضور سید رضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌های بخش مرکزی برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد ضمن قدردانی از زحمات عباس فتاحی بخشدار سابق زرند با بیان اینکه در نظام مردم سالاری دینی، رسیدگی به امور مردم، تأمین رفاه و آسایش و حل مشکلات آنان نیز اصل و پایه مهم است، گفت: مردم‌سالاری دینی دارای ۲ وجه است که یک وجه آن، نقش مردم در تشکیل حکومت و انتخاب مسئولان و وجه دیگر آن، رسیدگی به مشکلات مردم است که بر همین اساس مسئولان باید مشکلات مردم را به طور جدی پیگیری و رسیدگی کنند.

او افزود: استفاده از مقام و مسئولیت برای اهداف مادی و برآورده کردن نیاز‌های دنیوی، یک انحراف و فساد است که اگر اصلاح نشود به نظام اسلامی آسیب می‌رساند.

فرماندار زرند روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را  تبریک گفت و بیان داشت: شهرداری ها، دهیاری‌ها و شوراهاى شهر و روستا، باید جزو کسانى باشند که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و به جد این هدف را دنبال کنند.

 او به اعضای حاضر در جلسه و مخصوصا دهیاران توصیه کرد: با روحیه بسیجی؛ یعنی با احساس تکلیف، بدون توقع، فداکارانه، بدون خودنمایی و برای رضای خدا کار کنند و حتی یک روز را برای خدمت به مردم از دست نداد.

 در این مراسم مصطفی طاهری زاده به عنوان بخشدار مرکزی زرند  منصوب شد و از خدمات عباس فتاحی، بخشدار سابق  قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار