با حضور معاون رئیس جمهور؛

اختتامیه «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» برگزار می‌شود

«جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان» که از دوازدهم تیرماه آغاز شده بود، شامگاه امروز چهاردهم تیرماه با تجلیل از شاعران برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

آیین اختتامیه «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»، همزمان با روز قلم و در آستانه عید غدیر با تجلیل از شاعران برگزیده و با حضور سیدمحمد حسینی، معاون رئیس جمهور، مسئولان استانی، جمعی از شاعران ایرانی و شاعرانی از کشور‌های لبنان، عراق، سوریه و افغانستان در تالار فرهنگ و هنر کرمان و برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره، سوم خردادماه سال گذشته منتشر شد و بیش از ۲۰۰۰ اثر از ۶۰۱ شاعر، از ۱۱ کشور دنیا به زبان‌های عربی، انگلیسی و فارسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از بررسی آثار از سوی داوران، ۲۰ شاعر به مرحله پایانی جشنواره راه یافتند.

برگزاری نشست تخصصی شاعران، در روز‌های ۱۲ و ۱۳ تیرماه در هتل «کاروانیکا» ازجمله برنامه‌های این جشنواره بود؛ همچنین در شامگاه روز‌های اول و دوم جشنواره، شب‌های شعر «مردم‌آباد» در دو مسجد شهر کرمان؛ مسجد «امام حسین علیه‌السلام» در خیابان «مهدیه» و مسجد «امام حسین علیه‌السلام» در خیابان «والفجر» برگزار شد.

آیین اختتامیه «جشنواره جهانی شعر مقاومت کرمان»، چهاردهم تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار فرهنگ و هنر کرمان واقع در بلوار شهید صدوقی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.