رئیس پلیس راهور:

ایمن‌سازی‌ فاز دوم آزادراه تهران-شمال انجام شده است/ عوارضی در ورودی آزاد راه اخذ می شود

سردار هادیانفر گفت: اکنون بخش عمده‌ای از نواقص فاز دوم آزادراه تهران-شمال برطرف شده و ایمن‌سازی‌ها صورت گرفته است.

سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور در حاشیه بازدید از فاز دوم آزادراه تهران - شمال اظهار کرد: امروز بازدیدی از فاز دوم آزادراه تهران - شمال داشتیم که متخصصین در بنیاد مستضعفان با همکاری وزارت راه و شهرسازی، سازمان توسعه راه‌ها و مجموعه نخبگان داخلی تلاش بسیار گسترده‌ای را در ایجاد آزاد راه تهران -شمال انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: قبلاً همکاران ما بازدیدهایی از این محور داشتند و نواقص اعلام شده بود که اکنون بخش عمده‌ای از نواقص برطرف شده و ایمن‌سازی‌ها صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به نکات مدنظر پلیس راهور بیان کرد: اساسی‌ترین موضوع مدنظر پلیس، ایمنی مسافران و عزیزانی است که در این مسیر تردد می‌کنند.

وی با اشاره به مشکل فاز یک آزادراه تهران-شمال بیان کرد: در فاز اول مشکل اصلی ما در شهرستانک بود که در زمان برگشت و پیک سفرها از جنوب به شمال انباشت خودروها را داشتیم اما الان با پیوستگی که بین فاز یک و دو ایجاد شده، این مشکل برطرف می‌شود و سفرها روان تر اتفاق خواهد افتاد.

سردار هادیانفر در ادامه با اشاره به افتتاح فاز دوم آزادراه تهران-شمال گفت: فعلاً یک باند از فاز دوم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و پلیس در زمان پیک سفرها بنا به شرایط، محور جنوب به شمال را یکطرفه خواهد کرد یا اگر بار برگشت داشته باشیم از شمال به جنوب این محور به صورت یک‌طرفه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اخذ عوارض در آزادراه تهران-شمال بیان داشت: آنچه که در جلسه با وزیر راه و شهرسازی مطرح و مورد توافق واقع شد این بود که عوارضی فقط در یک محل اخذ شود چون در طول ۲۲ کیلومتر در این محور امکان توقف وجود ندارد، بنابراین فقط در ورودی آزادراه عوارضی اخذ خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به مسئله سوخت‌گیری در طول آزادراه تهران-شمال گفت: آنچه که مورد تاکید است، پمپ بنزین برای این محور پیش بینی شده است ولی یک سری مشکلات اداری داشت که در تلاش هستیم تا با همکاری وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این مشکل حل شود و در طول مسیر امکان سوخت‌گیری برای مسافرین عزیز ممکن شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که باید مورد تاکید باشد، این است که رانندگان عزیزی که در این محور تردد می‌کنند نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند و به تابلوهای افقی عمودی و هشدارهای پلیس توجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
جاده کندوان 90 سال پیش ظرف دو سال و با بیل و کلنگ ساخته شد و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت و هنوز که هنوزه یکی از جاده های پرتردد و محبوب برای مسافرت به شمال ایران هست. همین. فقط میخوام بدونید که چه پولی از جیب ما به اسم سازندگی داره خرج میشه و تهش قراره چی دستمون رو بگیره...
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۰۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
۹۰ سال پیش؟؟، ظرف دو سال؟؟! با بیل و کنلگ؟؟! دوست عزیز قبل از اظهار نظر زحمت به خودت بده و کمی تاریخ بخون، چه اصراری هست که حرفهای بدون سند تاریخی رو بخوایم به عنوان نظر کارشناسی بگیم، اینا رو از کجای تاریخ آوردین آخه؟، در ضمن وقتی ادعا میکنیم باید با استانداردهای جهانی زندگی کنیم پس حتما میدونید که در تمام دنیا دریافت عوارض جاده ای و آزاد راهی مرسوم و قانونی هست و خدمات مفت و رایگان وجود نداره، البته هزینه ها و کیفیت ساخت مطلب دیگریست که جای خود قابل بحثه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۷ تير ۱۴۰۲
بنده خدا! وقتی تمام منابع مطالعاتی شما خلاصه شده توی همین سایت وزین خبرنگاران جوان، خواهشاً برای مردم نسخه نپیچ. کافیه یه جستجوی ساده بکنی تا بفهمی چقدر از مطالب گفته شده حقیقت داره. جاده کندوان بین سال های 1310 تا 1312 و تونل کندوان بین سال های 1314 تا 1317 ساخته شد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
رستوران ها و اش کده هارو از جاده جالوس و مخصوصا اش کده کندوان را بعد از تونل البرز جمع کنید ، باعث ترافیک میشن ، مخصوصا بعضی از رانندگان که رعایت نمیکنن
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
درود بر دکتر بذرپاش وزیر راه که توانست چهار ماه این پروژه ۳۷ ساله اتمام کند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۰۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
چه حرفیه آخه. خب زمان روحانی هم قطعه اول افتتاح شد. اون موقع به وزیر درود فرستادید؟ واقعا فکر می کنید یه مدت یه شخص تازه وزیر بشه می ره تندتر کلنگ می زنه و تونل ها زودتر کنده می شن؟ بودجه اختصاص پیدا بکنه کار جلو می ره. بودجه نباشه هر کسی هم وزیر بشه هیچ اتفاقی نمی افته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
در این مسیرها می‌باید به ریزش کوه و عبور خطوط حمل و نقل از مسیر ای صاف و بلندی‌ها نیز پیش بینی شود
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۰۹:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
روزمین خدا هم می‌خواهیم ترددکنیم باید عوارض بدیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۰۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
داداش. می تونی عوارض ندی و از جاده چالوس بری یا اینکه با حیوان چهارپا از کوه ها عبور کنی. دیگه همینه دیگه. اونجور حساب کنی می تونی بگی رو زمین خدا می خوایم خونه هم داشته باشیم و ساکن بشیم، باید پول بدیم. خب می شه بری حلبی آباد یا تو کپر. خیلی این حرفا عجیبه و عجیب تر اینکه لایک می خوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ساخت این ازاد راه از اول اشتباه بود