همایش بزرگداشت غدیرخم و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان مرند

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا،در همایش بزرگداشت غدیرخم و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان مرند، تحریف واقعه غدیر توسط دشمن در زمان کنونی را همان خط تحریف در سال وقوع این واقعه بزرگ خواند.

حجت الاسلام سرایی  گفت: بااهمیت شمردن واقعه غدیر برای شیعیان حضرت علی (ع) امری ضروری وواجب است چراکه دشمنان اسلام و ایران درصدد تحریف این واقعه عظیم تاریخی هستند.

وی افزود: نام غدیر باید برای همیشه در طول تاریخ زنده نگه داشته شود و اهمیت ولایت برای نسل جوان بازگو گردد چراکه در زمان پیامبر (ص) اگر موضوع ولایت به خوبی درک می‌شد، خیلی از مشکلات اکنون مسلمانان و جهان بوجود نمی‌آمد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در ادامه در خصوص حقوق بشر امریکایی گفت: اکنون تمام مردم دنیا مفهوم واقعی حقوق بشر آمریکایی را درک کرده اند و به خوبی می دانند که دولت آمریکا در هر کشوری در طول تاریخ حضور داشته، جز ویرانی برای آن کشور ثمره‌ای نداشته است.

حجت الاسلام سرایی افزود: امریکا و برخی کشور‌های غربی با تمام امکانات درصدد ویران کردن کانون خانواده از طریق فضای مجازی هستند، که در این موارد باید خانواده‌ها در تربیت فرزندان خود بیشتر تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار