نماینده جماعت اسلامی پاکستان:

دانشگاه رضوی؛ وحدت بین امت اسلامی

نماینده جماعت اسلامی پاکستان گفت: دانشگاه رضوی، موجب وحدت بین امت اسلامی است.

محمد ابراهیم خان نماینده جماعت اسلامی پاکستان در پارلمان این کشور در فضای حرم و بازدید از دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه رضوی، این نهاد علمی فرهنگی را موجب وحدت بین امت اسلامی و موفق در این زمینه عنوان کرد.

او به همراه جمعی از علمای پاکستان ضمن حضور در دانشگاه رضوی و بازدید از قسمت‌های مختلف آن و آشنایی با فعالیت‌های این نهاد علمی فرهنگی، از حضور در این مجموعه ابراز خرسندی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین روشن ضمیر معاون پژوهشی دانشگاه رضوی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از آغاز فعالیت دانشگاه در دهه ۶۰ از تجمیع نظام حوزوی و دانشگاهی برای نخستین بار در کشور و ایجاد رشته‌های علوم قرآن و حدیث، حقوق و فلسفه و کلام سخن گفت.

او به مجموعه امت اسلامی فارغ از فرقه و گروه اشاره کرد و افزود: این مهم الهام گرفته از نگاه وحدت آفرین مقام معظم رهبری و اساس فعالیت‌هایی علمی و فرهنگی تبلیغی دانشگاه بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه رضوی با اشاره به اعزام مبلغ به کشور‌های خارجی با نگاه وحدت گرایانه و نیز فعالیت در موسم حج بر همین مبنا ادامه داد: کتاب ارزش‌های انسانی به زبان‌های فرانسه، انگلیس، عربی و فارسی از بیانات امام رضا علیه السلام از تولیدات علمی و منشورات این دانشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.