جریمه ۴۸۳ میلیارد ریالی اصناف متخلف در استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: اصناف متخلف به پرداخت ۴۸۳ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

علی رحیمی‌آذر گفت: پرونده‌های تعزیراتی تشکیل شده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت، دارو و درمان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل می گوید: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۲ هزار و ۳۰۲ فقره مربوط به حوزه کالا و خدمات ، ۳۷۰ فقره در خصوص قاچاق کالا و ارز و ۱۹۶ فقره مربوط به بخش بهداشت و درمان می‌باشد.

به گفته او، از مهم‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده ۷۳۷ فقره پرونده مربوط به گرانفروشی به ارزش سه میلیارد ریال ، ۱۸۹ فقره مربوط به تخلف عرضه خارج از شبکه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال و تقلب به تعداد ۱۳۶ فقره با ارزش پنج میلیارد ریال است که منجر به صدور حکم در تعزیرات حکومتی شده است .

رحیمی آذر میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده را هشت روز ذکر کرد و گفت: در مدت سه ماه امسال چهار هزار و ۷۲۰ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک اجرا و طی این بازرسی‌ها برای تعداد ۷۰۰ واحد پرونده تخلفاتی تشکیل شد که در مجموع متخلفین از این حیث به بیش از ۳۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل می گوید: سازمان تعزیرات حکومتی به همراه سایر ارگان‌های ذیصلاح ، بازرسی‌ها و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی را در اولویت کاری قرار داده و به صورت مدوام هرگونه تخلف احتمالی را رصد و با هرگونه تخلف در حوزه‌های مختلف اقتصادی به ویژه کالاهای ‌ اساسی و مایحتاج مردمی برخورد قانونی می‌کند.

به گفته او، سامانه اینترنتی به آدرس Tazirat۱۳۵ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.