آمار وحشتناک طلاق در شهرستان جلفا/ هر یک و نیم روز، یک طلاق

ریس دادگستری شهرستان جلفا گفت:دعاوی خانوادگی یا طلاق، اختلافات ملکی، قرارداد‌ها و مطالبه وجه، دعاوی بین مناطق آزاد و اشخاص حقیقی و حقوقی و پیش فروش‌های مجتمع‌های تجاری جز ۵ دعاوی اول حقوقی شهرستان هستند.

پور فرض اله  گفت:مجموع پرونده طلاق در سال گذشته ۲۷۱ مورد بوده که نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش داشته، اما باز هم این تعداد پرونده برای طلاق بسیار است در حالی که در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲، ۷۱ فقره پرونده طلاق مطرح شده است!

وی خاطرنشان کرد: برای موضوع طلاق لازم است مسئولین فرهنگی به ماجرا ورود کنند و ریش سفیدان و معتمدین نیز فرهنگ صلح و سازش را ترویج نمایند.

رییس دادگستری شهرستان جلفا در ادامه گفت: سال ۱۴۰۱ آمار ورودی پرونده به مجموعه قضایی شهرستان ۲۴ هزار فقره بوده که تعداد پرونده‌های مختومه بیش از این مقدار بوده و عملکرد مثبت است.

دادستان شهرستان جلفا با اشاره به آلودگی رود ارس گفت: آب رودخانه ارس آلوده بوده و آزمایش‌ها و نمونه‌های برداشت شده توسط آزمایشگاه‌های کشور‌های مختلف این آلودگی را تایید می‌کند.

احمدی  افزود: دادسرای شهرستان جلفا از سال ۹۶ پیگیر موضوع آلودگی رود ارس بوده است. البته این آلودگی مربوط به معدن آگاراک و پساب آن بوده که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است.

دادستان شهرستان جلفا خاطرنشان کرد:هیچ سندی مبنی برای آلودگی رادیو اکتیوی ارس توسط متسامور وجود نداشته، اما این نیروگاه تهدیدی جدی برای سلامت مردم شمالغرب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.