در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اتصال نرم افزار نوبت دهی الکترونیکی سبب کاهش تردد غیرضروری بیماران می شود

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بررسی و ارزیابی بیمارستان ها و مراکز درمانی در زمینه اتصالشان به نرم افزار نوبت دهی الکترونیکی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر بخشنامه بهره برداری و نظارت مستمر بر استقرار نوبت دهی الکترونیکی در تمام مراکز درمانی و بیمارستان های سراسر کشور ابلاغ شده است  و معاونان درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور توجه ویژه به این موضوع باید داشته باشند.

به گفته وی با توجه به هماهنگی های انجام  شده با فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در خصوص موضوع نوبت دهی الکترونیکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی،تجهیز بیمارستان ها به نرم افزار نوبت دهی الکترونیکی و اتصال این نرم افزار به میان افزار نوبت دهی جامع وزارت مربوطه، الزامی خواهد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: به منظور کاهش هزینه های مربوط به ترددهای غیرضروری بیماران به بیمارستان ها و مراکز درمانی و مدیریت ویزیت مراجعه کنندگان، اگر بیمارستانی به این سیستم نوبت دهی الکترونیکی متصل نیست بر اساس دستورالعمل ابلاغی تاکید بر این شده است، باید در اسرع وقت نسبت به استقرار ، اتصال و بهره برداری این سامانه  اقدام کنند.

کریمی ادامه داد: بر اساس این بخشنامه، بررسی و ارزیابی بیمارستان ها و مراکز درمانی در زمینه اتصالشان به نرم افزار نوبت دهی الکترونیکی و نوبت های تخصیصی و اخذ شده برعهده دانشگاه علوم پزشکی مربوطه خواهد بود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۳ تير ۱۴۰۲
نصف بیشتر نوبت رو همون هایی که اختیار سایت دستشونه برا سفارش شده ها میگیرن و ملت بیچاره به محض اینکه سایت نوبت دهی باز میشه مثل برق میرن تو سایت نوبت بگیرن ولی میبینن همون لحظه اول همه نوبتا پر شده و کلا سر کارن