اعطای تسهیلات ویژه به دانشمندان برتر دانشگاه پیام‌نور

تقی زاده گفت: بسیاری از داوطلبان کنکور به دلیل شیوه آموزشی و قابل دسترس بودن، این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب می‌کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به این که دانشگاه پیام نور از سال ۶۷ تاسیس شده است گفت: همه اساتید و نخبگان دانشگاهی بر شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این دانشگاه اهتمام دارند.

وی با اشاره به این که دانشگاه پیام نور نزدیک به ۴۰۰ هزار دانشجو  دارد که کمترین هزینه را برای دولت با بیشترین بهره‌وری فراهم کرده است افزود: بسیاری از داوطلبان کنکور با توجه به ظرفیت خالی دانشگاه‌های بزرگ به دلیل شیوه آموزشی و قابل دسترس بودن این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب می‌کنند، و این امر وظیفه اساتید و اعضای علمی دانشگاه را سنگین‌تر می‌کند.

وی بر تعجیل انتخاب بانک عامل جهت اخذ تسهیلات دانشمندان برتر دانشگاه پیام نور افزود: پایه‌های تشویقی استفاده از ظرفیت خیرین تهیه بانک اطلاعاتی مدیران و ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای تاکید کرد. 

تقی زاده اظهار کرد: تجلیل از دانشمندان یک و دو در صد جهان ویژه اساتید دانشگاه پیام نور برای نخستین بار در دانشگاه پیام نوربرگزار شد و امسال ۱۵ نفر از اساتید و اعضای علمی این دانشگاه در بین دانشمندان یک و دو درصد جهان قرار گرفتند. بنابر این گزارش تمرکز زدایی در این دانشگاه زمینه پیشرفت اعضای علمی در کشور را فراهم کرده است و امروز شاهد سهم حداکثری اساتید و اعضای علمی استان‌های دانشگاه پیام نور دربین دانشمندان پر استناد جهان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.