بهره برداری از طرحهای در پارک جنگلی ناژوان اصفهان

مدیر ساماندهی پارک جنگلی ناژوان گفت: طرحهای عمرانی، زیست محیطی و تفریحی در پارک جنگلی ناژوان با بیش از ۷.۷ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

مدیر ساماندهی پارک جنگلی ناژوان گفت: احداث خیابان یک هزار و ۲۰۰ متری آب با هدف کاهش ترافیک در ناژوان، اجرای عملیات فیلتر و تصفیه‌خانه برکه در باغ پرندگان، افتتاح باغ نورانی گل رز و افزایش روشنایی در این ناحیه از جمله طرح‌هایی بود که  به بهره‌برداری رسید.

مهدی قائلی  افزود: خیابان آب یکی از خیابان‌های قدیمی شهر و محل عبور لوله اصلی آب است که از گذشته با مشکل عدم ساماندهی برای عبور و مرور و زیبایی بصری روبه رو بود.

او گفت:طرح ساماندهی این خیابان با هدف کاهش ترافیک و بهبود تردد در پارک جنگلی ناژوان مشتمل بر چهار هزار و ۶۰۰ مترمربع زیرسازی و روکش آسفالت، یک هزار و ۲۰۰ متر پیاده‌روسازی با مسیر اختصاصی نابینایان، نصب ۲۰ پایه ترافیکی و نصب ۲ سرعت‌گیر است.

سیدمهدی حسینی، مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان نیز در باره طرح فیلتر و تصفیه‌خانه برکه در باغ پرندگان گفت: این طرح با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب و حفظ محیط زیست و بدون استفاده از هیچ مواد افزودنی اجرا شده که ۲ لیتر آب را در ثانیه تصفیه و بازچرخانی می‌کند.

پارک جنگلی ناژوان با وسعتی در حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار یکی از مهمترین ریه‌های تنفسی شهر و آثار طبیعی واقع در جنوب غرب اصفهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.