به دلیل اعتراضات؛

سینما‌های فرانسه تعطیل شد

سینما‌های فرانسه در بحبوحه شورش‌های سراسری که به دلیل تیراندازی مرگبار پلیس به یک نوجوان ۱۷ ساله رخ داد، تعطیل شدند.

به نقل از ددلاین، درحالی که همچنان خیابان‌های پایتخت فرانسه نا آرام است و بعضا ساعت منع تردد در این شهر برقرار شده به آتش کشیده شدن یک سالن سینما توسط معترضان باعث تعطیلی سالن‌های سینما در این شهر و البته برخی دیگر از شهر‌های نا آرام شد.

بعد از کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله در فرانسه توسط پلیس و آغاز ناآرامی‌ها در برخی شهر‌های این کشور رفته رفته درگیری‌های پراکنده در گوشه و کنار این کشور بخصوص پایتخت آغاز شد.

این درحالی است که بعد از بالاگرفتن درگیری‌ها در برخی از شهر‌های کشور فرانسه مجتمع فرهنگی سینه سیته که به عنوان یکی از سالن‌های سینمای معتبر در اطراف پایتخت شناخته می‌شد توسط معترضان به آتش کشیده شد.

سینما‌های لئون هم گفته‌اند بعد از ساعت ۵ بعدازظهر نمایشی برگزار نخواهند کرد. مکان‌های نمایشی لئون، همگی چنین خبر داده‌اند: با توجه به شرایط فعلی، برخی از نمایش‌های ما ممکن است لغو شوند. ما از شما دعوت می‌کنیم قبلاً از برگزاری برنامه‌ها مطمئن شوید.

تنها در پی خشونت‌های شب جمعه بیش از ۱۳۰۰ نفر دستگیر شده‌اند و آشفتگی همچنان گریبانگیر شهر‌های بزرگی مانند مارسی و لئون است که شاهد به آتش کشیده شدن اتومبیل‌ها، غارت و خسارت‌های دیگر بوده‌اند.

این در حالی است که طرح تخفیف ۳ روزه سینما‌های فرانسه تحت عنوان «فت دو سینما» که هر سال تابستان انجام می‌شود و قرار بود از یکشنبه آغاز شود و تا ۵ جولای ادامه یابد احتمالاً تحت تأثیر این مسائل قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار