جوان دوومیدانی کار کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای پارالمپیاد جهان به میدان می رود

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان دوومیدانی کار این استان در رقابتهای پارالمپیاد قهرمانی جهان که از امروز در پاریس برگزار می شود به میدان می رود.

عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابتهای پارالمپیاد دوومیدانی قهرمانی جهان از دوازدهم تا ۲۴ تیرماه جاری به میزبانی کشور فرانسه در شهر پاریس برگزار می شود.

وی ادامه داد: " علی پیروج" ،ملی پوش کهگیلویه وبویراحمد و دارنده مدال نقره رقابتهای پارالمپیک ماده پرتاب نیزه در این رقابتها حضور دارد. در این مسابقات ۲۰ ورزشکار از کشورمان حضور دارند.

پیروج در اردیبهشت ماه امسال ، مقام اول و مدال طلای رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور را بدست آورد و سهمیه رقابت های آسیایی هانگژو و مسابقات جهانی فرانسه را کسب کرد.

علی پیروج با پرتابی به طول ۶۶ متر و ۱۴سانتیمتر، ضمن کسب مقام اول و مدال طلا، سهیمه حضور در رقابتهای دوومیدانی بازیهای آسیایی هانگژو چین و ورودی مسابقات جهانی فرانسه را کسب کرد.

تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی تهران ،۲ مقام اولی توسط سامان پاکباز در پرتاب وزنه و علی پیروج در پرتاب نیزه و یک مقام سومی در پرش طول توسط ابوالفضل شریفی کسب کرد.

برچسب ها: مدال طلا ، دوومیدانى
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.