جلسه مهم و سرنوشت ساز پرسپولیسی ها با حضور گل محمدی

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور یحیی گل محمدی امروز ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

درحالی که گفته می شد رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز پیش طی جلسه ای با علیرضا بیرانوند به توافقات نهایی رسیده و مشکل مالی این بازیکن حل شده است، اما بیرانوند امروز صبح با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کرد.

بیرانوند درحالی اقدام به فسخ قرارداد کرده که از عصر روز گذشته شایعاتی مبنی بر پیشنهاد سنگین باشگاه استقلال به او شده است.

حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: فعلا واکنشی به این موضوع نداریم. ساعت ۱۱ جلسه هیئت مدیره باشگاه است. باید در این جلسه شرکت کنم تا ببینم دنیا دست کیست و داستان از چه قرار است.

خبیری درباره  اینکه وی در اینستاگرام خود استوری گذشته و به شیطنت برخی‌ها اشاره کرده، تصریح کرد: باید در جلسه شرکت کنیم و صحبت‌های  درویش را که با بیرانوند جلسه گذاشته بشنویم، بعد از آن می‌توانم صحبت کنم. همان قدر که می‌توانستم بگویم را در استوری گفتم. وارد جزئیات نشدم و اگر می‌خواستم اسم بگویم در همان استوری می‌نوشتم.

تیم فوتبال پرسپولیس این روزها وضعیت خوبی ندارد و علاوه بر اینکه تمرینات این تیم هنوز شروع نشده، ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند هم برای این تیم حاشیه ساز شده است. براین اساس اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور یحیی گل محمدی در خارج از محل باشگاه تشکیل جلسه می دهند تا درباره مسائل و مشکلات باشگاه تصمیم بگیرند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار