افزایش ۶۰ درصدی پرداخت مالیات در مهریز

رئیس اداره امور مالیاتی مهریز گفت: مودیان مهریزی به صورت متوسط، ماهیانه ۱۲۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت می‌کنند که افزایش ۶۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

حاجی قاسمی رئیس اداره امور مالیاتی مهریز با اشاره به اهمیت همکاری مودیان در پرداخت به موقع مالیات گفت: ۹۵ درصد وصول مالیات شهرستان از طریق اشخاص حقوقی و بقیه از سوی سایر اشخاص حقیقی است و ۴۸۰ شرکت با فعالیت‌های مختلف نسبت به پرداخت مالیات خود همکاری مناسب دارند.

او افزود: مودیان مهریزی به صورت متوسط، ماهیانه ۱۲۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت می‌کنند که افزایش ۶۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

رئیس اداره مالیات مهریز با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان با این اداره ادامه داد: بخش عمده مالیات مودیان شهرستان بر اساس مقررات، صرف اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی می‌شود.

حاجی قاسمی افزود: هم اکنون مجموع مودیان شهرستان اعم از اشخاص حقوقی و حقیقی، هشت هزار و ۸۷۰ نفر است و اداره امور مالیاتی مهریز از لحاظ وصول مالیات قانونی شهروندان بعد از شهرستان‌های بافق و اردکان در رده سوم استان قرار دارد.

او تکریم ارباب رجوع را از برنامه‌های محوری این اداره عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از ۸۵ درصد مشاغل مختلف شهرستان در موعد مقرر نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام می‌کنند و تعامل خوبی بین مودیان و این اداره وجود دارد.

رئیس اداره مالیات مهریز تأکید کرد که مردم باید به صورت شفاف در جریان نحوه هزینه کرد مالیات قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.