نشست امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی

کانال ۱۳ تلویزیون صهیونیستی از نشست امنیتی کابینه این رژیم برای ارزیابی وضعیت امنیتی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

کانال ۱۳ تلویزیون صهیونیستی اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم عصر امروز (یک‌شنبه) با اعضای کابینه امنیتی نشست مشترک برگزار می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، این نشست برای ارزیابی وضعیت امنیتی در عرصه فلسطین و وضعیت تشکیلات خودگردان با حضور رؤسای دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد شد.

شهاب پیش از این به نقل از منابع محلی گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر ۲ مرد جوان را دستگیر و یک خانواده را در دروازه الطر در نابلس بازداشت کردند.

معاریو: تیراندازی‌ها علیه شهرک‌نشینان موجب از دست دادن احساس امنیت در آنان می‌شود

روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داده است که تیراندازی‌ها علیه شهرک‌نشینان صهیونیست خطرات و پیامد‌های غم‌انگیزی از جمله از دست دادن احساس امنیت در آنان و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری دارد.

به گزارش این روزنامه خطرناک‌ترین سناریو علیه صهیونیست‌ها هنگام تردد در خیابان، عملیات تیراندازی هسته‌های خفته فلسطینی است.

معاریو نوشت همچنین این اقدامات نشان‌دهنده الگوی برنامه‌ریزی شده‌تری از سوی مجریان این عملیات‌ها است، چرا که آن‌ها بی‌پروا و عجولانه اقدام به این عملیات‌ها نکردند، بلکه در مناطقی که فاکتور‌های امنیتی خاصی وجود نداشت، اقدام به عملیات تیراندازی کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار