آرتتا چشم از ستاره‌های گواردیولا برنمی‌دارد

آرسنال همچنان ژوائو کانسلو را زیر نظر دارد و آماده می‌شود بار دیگر به سیتی یورش ببرد و یکی دیگر از بازیکنان این تیم را بخرد.

آرسنال تابستان گذشته گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو را از منچسترسیتی خرید و به کمک بازیکنان جدیدش توانست مدعی قهرمانی لیگ برتر شود و در نهایت به نایب قهرمانی برسد.

توپچی‌ها در فصل نقل و انتقالات جاری هم فعال ظاهر شده‌اند و تا اینجا کای هاورتز را از چلسی گرفته‌اند. هم‌چنین در آستانه انجام گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه هستند و می‌خواهند دکلان رایس را در ازای ۱۰۵ میلیون پوند از وستهم بگیرند.

با این حال، گزارش‌ها حاکی از این است که یک بازیکن دیگر از سیتی در تیررس آن‌ها قرار گرفته است: ژوائو کانسلو. در گذشته شایعاتی درباره علاقه آرسنال به این مدافع پرتغالی وجود داشت و حالا بار دیگر این اخبار جان گرفته‌اند.

البته گفته می‌شود لندنی‌ها قصد خرید یورین تیمبر را از آژاکس دارند که توانایی بازی در دفاع آخر و دفاع راست را دارد، اما علاقه آن‌ها به کانسلو که می‌تواند در دفاع راست یا چپ بازی کند، پابرجا مانده است.

ستاره پرتغالی در نیم فصل دوم به طور قرضی در بایرن بازی کرد و این گزینه در قراردادش وجود داشت که بایرن با پرداخت ۶۰ میلیون پوند (۷۰ میلیون یورو) قرارداد او را دائمی کند. بایرن چنین گزینه‌ای را فعال نکرد و حالا احتمال دارد سیتی با رقمی کمتر از این هم حاضر به فروش مدافعش شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار