برقراری نخستین پرواز بین المللی در فرودگاه رامسر

نخستین پرواز بین المللی فرودگاه شهدای رامسر فردا از عمان در رامسر به زمین خواهد نشست.

وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با فراهم شدن زیر ساخت‌های مورد نیاز، رفع موانع پروازی و صدور مجوز مرز هوایی ورود و خروج مسافر و کالا، شرایط انجام پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین المللی شهدای رامسر فراهم شده است.

او افزود: نخستین پرواز خارجی فرودگاه شهدای رامسر در مسیر مسقط به رامسر ساعت ۱۷:۱۵ فردا دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ به زمین می‌نشیند و ساعت ۱۹:۱۵ همان روز نیز از رامسر به مسقط پرواز خواهد کرد.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران ادامه داد: با انجام این پرواز فرودگاه شهدای رامسر نخستین پرواز خارجی بر روی مرز هوایی بین المللی را انجام خواهد داد.

وطن خواه گفت: برقراری و استمرار پرواز‌های بین المللی به توسعه زیرساختی فرودگاه توسعه شهری و منطقه‌ای غرب مازندران کمک شایانی خواهد کرد.

او توسعه مسیر‌های هوایی را از راهبرد‌های فرودگاه‌های استان دانست و افزود: پرواز در مسیر ساری به آکتائو قزاقستان خرداد ماه امسال برقرار و با استقبال خوب مسافران انجام شد و در آینده‌ای نزدیک مسیر ساری به آستاراخان روسیه نیز به لیست پرواز‌ها اضافه می‌شود.

مازندران در شهر‌های ساری، رامسر و نوشهر سه فرودگاه دارد که فرودگاه‌های شهدای ساری و شهدای رامسر به عنوان مرز هوایی خارجی امکان برقراری پرواز به کشور‌های مختلف را دارند.

بیش از ۶ هزار پرواز سالانه در فرودگاه‌های مازندران انجام و بیش از ۶۰۰ هزار مسافر از طریق حمل و نقل هوایی در سراسر کشور جابجا می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار