اسپانیایی‌ترین رئال مادرید پس از ۵ سال

پس از ۵ سال رئال مادرید بار دیگر تعداد بازیکنان اسپانیایی خود را بیشتر کرده و فعلا ۹ اسپانیایی در فهرست دارد.

به نقل از آاس، رئال مادرید هفت ژانویه (۱۷ دی) در هفته شانزدهم لالیگا میهمان ویارئال بود و در نهایت ۲-۱ بازنده شد. نکته قابل توجه آن بازی این بود که در ترکیب ابتدایی رئال حتی نام یک بازیکن اسپانیایی نیز دیده نمی‌شد.

رئال با این ترکیب کار را شروع کرد: تیبو کورتوا، میلیتائو، رودیگر، آلابا، مندی، شوامنی، کروس، مودریچ، والورده، وینیسیوس و بنزما.

در ۴۴۳۵ بازی قبلی تاریخ رئال سابقه نداشت که رئال بدون بازیکن اسپانیایی کار را شروع کند، ولی در هر صورت برای هر اتفاقی یک اولین بار وجود دارد.

در سال ۲۰۱۸ شاهد حضور ۱۳ اسپانیایی در فهرست رئال بودیم و از همان سال سیر نزولی شروع شد و در فصول بعدی با ۸، ۷، ۸ و ۸ اسپانیایی، رئال فصل را شروع کرد. 

در فصل پیش رو، ولی تعداد اسپانیایی‌های رئال احتمالا بیشتر خواهد شد و به ۱۰ نفر نزدیک می‌شود. همه چیز با آمدن فران گارسیا، براهیم دیاز و خوسلو شروع شد. با آنها، رئال مادرید در حال حاضر ۹ اسپانیایی در ترکیب دارد: دنی کارواخال، لوکاس واسکز، اودریوسولا، ناچو، وایِخو، فران گارسیا، براهیم، خوسلو و سبایوس.

۱۸۸۹۳۴۰
از بین این بازیکنان، اودریوسولا احتمالا رفتنی است و گفته می‌شود از باشگاه درخواست فسخ کرده تا راهی سوسیداد شود، ولی وایخو علی رغم تمایل باشگاه به جدایی او، قصد ماندن دارد. اگر اودریوسولا برود، تعداد اسپانیایی‌های رئال بار دیگر به هشت کاهش خواهد یافت و با توجه به وضعیت بازار، بعید است رئال، اسپانیایی جدیدی جذب کند مگر اینکه از تیم دوم خود بازیکنانی، چون آلوارو رودریگز، نیکو پاز یا آریباس (همگی متولد اسپانیا هستند) را به تیم اول اضافه کند.

رئال در فصل ۲۱-۲۰۲۰ کمترین اسپانیایی را در فهرست خود داشت (هفت نفر): کارواخال، لوکاس واسکز، اودریوسولا، سرخیو راموس، ناچو، ایسکو و آسنسیو.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار