توزیع گوشت در بین ۲۸۰ مددجوی کمیته امداد شهرستان اصلاندوز

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز گفت:گوشت قربانی در بین ۲۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اصلاندوز توزیع شد.

اباذر قربانی گفت: ۱۲۰ میلیون تومان احسانات همزمان با عید سعید قربان تقدیم خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اصلاندوز شد.

او افزود: در این ایام و در قالب پویش نذر قربانی، ۱۴ راس دام سبک تهیه و فرایند ذبح آن‌ها انجام شد تا گوشت حاصل از این دام‌ها به میزان ۲۸۰ کیلوگرم در بین جامعه هدف کمیته امداد توزیع شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: با بسته‌بندی مناسب، گوشت قربانی در بین ۲۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اصلاندوز توزیع شد تا در این ایام خجسته در سر سفره‌های خود از گوشت قربانی تهیه شده استفاده کنند.

قربانی ارزش ریالی کشتار و ذبح ۱۴ راس دام سبک را ۱۱۲ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۸ میلیون تومان نیز گوشت سفید در ایام عید قربان تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

او بیان کرد: در عید غدیرخم نیز با تهیه یک راس دام سبک، قرار است سفره احسان غدیر برای نیازمندان برپا شود که این حرکت نیز با هدف اطعام نیازمندان و با همراهی جامعه خیران و مراکزنیکوکاری این شهرستان در حال انجام است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز افزود: علاوه بر ذبح دام سبک و تهیه گوشت مرغ، از اول ذی الحجه تا کنون در این شهرستان بالغ بر ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده تا در اختیار نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر قرار گیرد.

قربانی بیان کرد: امیدواریم در عید غدیرخم و مناسبت‌های پیش روی دیگر، با کمک‌هایی که مردم عشایرنشین اصلاندوز انجام می‌دهند، مساعدت و پشتیبانی‌های لازم را از نیازمندان شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.