اجرای بیش از ۱۸ هزار تن روکش آسفالت در منطقه ۱۴/ بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع مناسب سازی شد

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای بیش از ۱۸ هزار تن روکش آسفالت در معابر و محلات منطقه در راستای طرح نهضت آسفالت خبر داد.

محمد امین سالاری پور با بیان اینکه بهسازی معابر و محور‌های عبوری به لحاظ عبور و مرور شهروندان و روانسازی ترافیکی، از مهمترین فعالیت‌های سال جدید است، گفت: در این راستا بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از محور‌های مهم عبوری منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه مناسب سازی شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت در محور‌های شهید محلاتی، هفده شهریور، شاه آبادی، تاجیک، عامری و... افزود: اتفاق خوب دیگری که در حوزه عمران در منطقه ۱۴ رقم خورد و مورد رضایت شهروندان قرار گرفت، عملیات روکش آسفالت بویژه در کوچه‌ها و معابر قدیمی و باریک منطقه است. 

سالاری پور با اشاره به اینکه به لحاظ حجم آسفالت جزو مناطق پیشرو در تهران بوده ایم، گفت: بیش از ۱۸ هزار تن آسفالت تاکنون برای بهسازی معابر و محلات منطقه صرف شده و این مناسب سازی در سطح خرد و محلی مورد رضایت شهروندان بوده است. 

شهردار منطقه ۱۴ یاداور شد: در راستای ارتقای کیفیت آسفالت معابر و بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری مناسب سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه وعملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت در سایر خیابان‌ها و محور‌های اصلی و فرعی منطقه ۱۴ همچنان اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
بزرگترین صادر قیر تو دنیا هستیم ولی این وضع جاده ها و خیابونامونه
آخرین اخبار