آغاز طرح مطالعاتی تعریض پل‌های ورودی محلات یوسف‌آباد و انزاب مراغه

سرپرست شهرداری مراغه از آغاز طرح مطالعاتی تعریض پل‌های ورودی محلات یوسف‌آباد و انزاب این شهرستان خبر داد.

آقای مروتی اظهار داشت: مشاور پروژه پل‌های مجموعه مدیریت شهری علاوه بر بازدید از پروژه تعریض پل‌های ورودی یوسف‌آباد و انزاب پل‌های مورد نیاز واقع در مسیل پروژه ۶۰ متری عشرت‌آباد و تقاطع غیرهمسطح بلوار دخیل و طبیعت را نیز از نزدیک بررسی و مطالعات این پروژه‌ها هم آغاز و پس از طی تشریفات قانونی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی به اهمیت ساماندهی و تعریض پل‌های ورودی محلات یوسف‌آباد و انزاب اشاره و تاکید کرد: تردد ماشین‌آلات سنگین، گذر صنعتی و مسکونی و همچنین مخاطره‌آمیز بودن برای شهروندان از جمله مشکلاتی است که موجب شده شهرداری مراغه اقدام به تعریض دو پل ورودی محلات یوسف‌آباد و انزاب کند.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر حتی راه پیاده دسترسی به این محلات برای شهروندان از ایمنی کافی برخوردار نیست و اهالی این محلات مجبور به استفاده از پیاده‌رو غیراستاندارد هستند.

وی اعلام کرد: با تعریض این پل‌ها راه دسترسی محلات یوسف‌آباد و انزاب ایمن‌سازی و استانداردسازی خواهد شد.

سرپرست شهرداری مراغه اضافه کرد: پس از اتمام مطالعات این دو پل و اخذ مجوز‌های لازم از اداره کل راه‌آهن بلافاصله تعریض پل‌ها در دستور کار قرار خواهد کرد.

آقای مروتی ادامه داد: معابر نقش بسیار مهمی را در توسعه فضا‌های ناکارآمد شهری دارند و عملا با ایجاد راه دسترسی استاندارد بافت‌های ناکارآمد به صورت خودکار در مسیر بازآفرینی قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.