اهدای ۲۰ هزار سری جهیزیه به زوج‌های مددجو/ ۱۰۰ هزار مددجو با توانمندسازی تا پایان سال از چرخه حمایت خارج می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان امسال ۱۰۰ هزار خانوار که با کمک اشتغال کمیته امداد به توانمندی اقتصادی رسیده‌اند از پوشش این کمیته خارج خواهند شد.

تعداد ۲۰ هزار سری جهیزیه با حمایت خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز یکشنبه به زوج‌های مددجوی سراسر کشور اهدا شد. این سری جهیزیه حاوی پنج قلم کالا شامل یخچال فریزی، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که ارزش تقریبی آن ۴۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

این نخستین سری از جهیزیه‌های اهدایی خیرین برای نوعروسان است و بنابر برنامه ریزی کمیته امداد امسال ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان اهدا خواهد شد. کمیته امداد امام خمینی با کمک خیرین سال گذشته ۸۳ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در آیین امروز طی سخنانی گفت: افتخار امروز بر پیشانی خیرین، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی است که در حوزه خیر کمیته امداد را یاری کردند تا به عنوان سرباز و خادم مردم گوشه‌ای از مشکلات اقشار کم برخودار را برداریم.

سید مرتضی بختیاری افزود: سال گذشته با کمک تولید کنندگان برای ۸۳ هزار جهیزیه بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان صرفه جویی شد که کاملا از تولیدات داخلی استفاده و با همراهی تولیدکنندگان پایین از قیمت بازار تهیه شد.

وی برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه را تحت قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده دانست و اضافه کرد: امیدواریم طی سال جاری به هدف ۱۰۰ هزار جهیزیه برسیم و باور داریم با شناختی که از خیرین، سپاه، ستاد اجرایی امام و دیگر نهاد‌های انقلابی داریم این هدف دست‌یافتنی است.

رئیس کمیته امداد اعلام کرد: بنا داریم در مرحله دوم در تاریخ ۱۱ مهرماه مصادف با میلات حضرت رسول اکرم (ص) ۳۰ هزار سری جهیزیه دیگر نیز به نوعروسان و زوج‌های جدید اهدا شود.

بختیاری به همراهی مجلس برای حوزه اشتغال مددجویان کمیته امداد اشاره کردو گفت: سال گذشته مجلس اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی و برای امسال نیز ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد در نظر گرفتند که گامی بزرگ برای رفع چالش اشتغال این اقشار کمک برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
خوب ک مثلا چی حالا گیرم جهانش ن تهیه میکنید پس کار شغل ثابت مسکن گرونی اینها روچیکارش میکنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۱ تير ۱۴۰۲
کاری کردن مردم مستحق کمک بشن بعدن میان با افتخار اعلام میکنن که فلان قدر کمک میکنیم! یکی نیست بگه اگه شما درست کار میکردید دیگه لازم نبود که این جوری به مردم کمک کنید!
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۱:۵۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
زوجهای مددجو چه صیغه ایه دیگه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
خخخخخخ یه جهزیه میخوای بدی چقدر منت بزاری خاک بر سرتون آبروی ایران ایرانی بردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
باسلام توروقران توروابولفظل این ۲۰درصداضافه حقوق که اضافه کردن به حقوق مددجویان بهزیستی کمیته امداد کی میخوان واریزکن گرفتاریم کی میخوان اجرایش کن ازتیرماه اضافه میشه یافقط شعارالکی هست مباالتفاوت کی میخوان واریزکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
یک سرپرست پیر ازکارافتاده چه طور توانمند میشود یا یک ازکارافتاده بهزیستی ؟دوباره جوان میشود چرااز حمایت خارج شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
هنر و حرفه یادمیگیره، خودش پول در میاره
چیز عجیبی نیس
Iran (Islamic Republic of)
سید سعید موسوی
۰۸:۲۲ ۱۲ تير ۱۴۰۲
زنان سرپرست خانوار و مددجویان زیر شصت سال منظورشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
سلام.سایپا و ایران خودرو،استعمارگران پنجاه ساله مردم ایران،با انحصار و گرانفروشی ده برابری اند.باید غرامت جنگ تحمیلی هشت ساله به اضافه کمک تسلیحاتی به عراق و حفظ تمامیت ارضی عراق در برابر تروریست‌های تکفیری گرفته شود.غرامت حق همه مردم ایران،خصوصا ایثارگران و شهدا هست‌.طبق قوانین بین الملل باید غرامت گرفته شود.با احتساب دیرکرد غرامت،مبلغ بدهی عراق به ایران به میلیونها دلار خواهد رسید،می‌توانند در قبال نصف آن خودرو وارد کنند و در اولویت اول به خانواده های ایثارگر بصورت رایگان داده و مرحله بعد مردم ایران با قیمت بسیار کم بفروشند تا این گرانفروشی دههابرابری خودروهای انحصاری در داخل شکسته شود.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اینکه کمیته امداد در بوق و کرنا گفت که قرار است چهل درصد افزایش مستمری کمیته امداد انجام شود به همراه معوقات کی قرار است انجام شود شش ماه است که وعده میدهند درست مثل عیدی سال جدید که هرگز پرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اینکه چهل درصد چقدر باشه خیلی فرق می کنه چهل درصد یک میلیون می شه چهارصدهزار چهل درصد صد میلیون هم می شه چهل میلیون
اونی که 25 میلیون حقوقشه چهل درصدش می شه ده میلیون
اونی که یک میلیونه می شه چهار صد هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
خدا خیرتان بدهد جهیزیه برای زوج های جوان هدیه میدهید اما شما را بخدا امام علی وار به مستضعفان هدیه بدهید با آبروی مردم بازی نکنید کاروان راه نیندازید اگر هم راه انداختین شبانه کسی متوجه نشود بهشان برسانید بدون آرم نهاد تان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اگر یارانه های پنهان را نقدا ومساوی به مردم میدادند و قیمتها را جهانی میکردند،هیچ فقیری نداشتیم وکسی نیاز به حمایت نداشت،البته درصد کمی از جامعه که مرفه هستند و چندین برابر میانگین ودهها برابر فقیر از یارانه پنهان استفاده میکنند،از نظر مالی ضرر میکردند ولی کشور جای بهتری برای زندگی آنها هم میشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
مگر چقدر بهشون می دهید .نگاه بیست هزار نفر هدیه صد هزار نفر از چرخه خارج نمی دانم باور کنم اگر باور کنم که خیلی عجیب ووووبماند و اگر بخواهی حساب کنیم ۸۰ درصد از مردم ایران زیر پوشش باشن ایران ثروت مند مردمانی فقیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
(بودن پدر مادره باعث یتیم شدنمون شده(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اینم شانس ماست
همه از پدر و مادر یتیم میشن
ما هم از پدر مادر
آخرین اخبار