رئیس دادگستری کوهبنان:

اقدام سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن، نشان از عمق استیصال آن ها است

میرزایی گفت: اقدام دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن، نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت‌های غربی در برابر آموزه‌های کلام الهی دارد.

محمد مهدی میرزایی عبدالیوسفی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و گفت: اقدام وحشیانه و شیطانی دولت سوئد، در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم، نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت‌های غربی در برابر آموزه‌های حیات بخش کلام الهی دارد.

او با اشاره به اینکه هتاکی به قرآن کریم در ایام برگزاری حج ابراهیمی و برپایی جشن عید قربان، نه تنها اهانت به مسلمان عالم است؛ بلکه نفرت پراکنی و توهین به همه پیروان ادیان آسمانی جهان می‌باشد، افزود: قرآن، ذکر محفوظ و سند جاودانه سعادت و نیک بختی انسان‌ها در تمام قرن‌ها و اعصار می‌باشد و شیاطین غربی نمی‌توانند با پاشیدن مشتی خاک در برابر اراده و منطق فروزان خداوند ایستادگی کنند.

رئیس دادگستری کوهبنان بیان کرد: اقدام وحشیانه و تلخ اهانت به قرآن با همه تلخ کامی‌هایی که به همراه دارد، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است که خورشید پر فروغ قرآن کریم روز به روز بلندتر و درخشنده‌تر خواهد شد.

او با محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام گستاخانه و شرم آور گفت: رفتار‌های جنون آمیز و سازمان یافته‌ای که این روز‌ها با هدف اسلام ستیزی و اسلام هراسی در کشور‌های سوئد، فرانسه و هلند انجام می‌شود، نمی‌تواند مانع از تجلی و سیراب شدن بشر تشنه امروز از سرچشمه فیوض الهی شود. 

میرزایی  تاکید کرد: منطق روشن قرآن عدالت طلبی، استقلال خواهی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار است و این پیام جاویدان در حال تسخیر دل و جان میلیارد‌ها انسانی است که می‌خواهند فارغ از آموزه‌های مکاتب غربی عزتمندانه و آزادانه در جستجوی حیات طیبه باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۲:۳۳ ۱۲ تير ۱۴۰۲
اگر این فرد مانند فرد قبلی که این عمل زشت را انجام داده بود اروپایی بود حق با شما بود او برادر عراقی بنده و جز حشد الشعبی است که سالها در عراق و در راهپیمایی اربعین از زواره امام حسین پذیرایی کرده ببینید اشکال کار از کجا بوده که امروز دست به چنین کار زشتی زده
آخرین اخبار