افسر ارشد آمریکایی:

ضد حمله اوکراین طولانی و خونین خواهد بود

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هشدار داد ضدحمله اوکراین «بسیار دشوار» خواهد بود. 

مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید ضد حمله اوکراین به طور پیوسته در حال پیشروی است، اما در میادین مین به سختی جلو می‌رود. او سرعت پیشروی در مسیر‌های مین‌گذاری شده را بین ۵۰۰ تا ۲ هزار متر در روز تخمین زد.

به گزارش آسوشیتد پرس، میلی می‌گوید پیشرفت اوکراین از چیزی که پیش‌بینی می‌شد کندتر بوده اما این امری طبیعی است، زیرا «جنگ روی کاغذ و جنگ واقعی متفاوت است».

او ادامه داد: «در جنگ واقعی، افراد واقعی می‌میرند. افراد واقعی در خط مقدم و سوار بر وسایل نقلیه جنگی هستند و اجساد واقعی توسط مواد منفجره قوی تکه تکه می‌شوند.» 

این افسر آمریکایی در نهایت با تخمین مدت ضدحمله گفت: «آنچه من گفته بودم این بود که این کار بین ۶ تا ۱۰ هفته طول می‌کشد و بسیار سخت خواهد بود. ضدحمله بسیار طولانی و بسیار بسیار خونین خواهد بود و هیچ کس نباید در مورد این‌ها خیال واهی داشته باشد.»

این اظهارات پس از آن اعلام شد که دولت اوکراین اعلام کرد نیروهایش در تمام جبهه‌ها در ضدحمله خود به پیش می‌روند. هانا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید نیرو‌های این کشور در جناح‌های اطراف باخموت در حال حرکت هستند و جنگ اصلی در واقع در اطراف شهر جریان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار