شهروندخبرنگار فارس؛

حال ناخوش متقاضیان مسکن مهر صدرای شیراز از انتظار ۱۵ ساله

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از انتظار ۱۵ ساله تحویل مسکن مهر صدرا در شهر شیراز خبر داد.

این روز‌ها تهیه مسکن با توجه به شرایط تورم اقتصادی برای افراد جامعه به عنوان مهمترین دغدغه‌ شهروندان تبدیل شده و مشکلاتی را برای افراد جامعه به ویژه اقشار کم درآمد به وجود آورده است. مدت ۱۵ سال است متقاضیانی که برای مسکن مهر صدرا در شهر شیراز ثبت نام کرده اند در انتظار دریافت مسکن مانده اند.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و عرض ادب، ما مالکین مسکن مهر صدرا (بناسازان رمضان) بعد از گذشت حدود ۱۵ سال هنوز ملک‌های خود را تحویل نگرفته ایم و هیچ کسی پاسخگو نیست. وقتی به شرکت عمران صدرا مراجعه می‌کنیم، به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. ما تعدادی از مالکان خواستار تسریع در اجرای روند این پروژه را داریم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام رسانه ی مردمی، خواهشمندم صدای ما رو به مسولان خوش خواب استان فارس برسانید....! بعد از چند سال انتظار و واریز های 100 میلیونی، که با بدبختی و به سختی واریز کردیم، هم اکنون مسؤلین استانی برای تحویل مسکن ملی صدرا، بسیار ادیبانه قول تحویل آپارتمان ها را در افق 1403 می‌دهند...! لطفا ترجمه بفرمایید افق در این جمله به چه معناست؟ اول و آغاز، یا میانه ی سال یا پایان سال؟ چرا با مردم صریح صحبت نمیکنن؟ افق! مگه اذان هست؟ این هم گوشه ای از وعده های سر خرمن! پاسخگویانِ همیشه بی پاسخ!
مسؤلین ِ ادیبِ فارس، زمان تحویل مسکن ملی صدرا کی هست؟؟؟ افق و غیره رو ول کنید، سلیس و روان زمان بدید!
آخرین اخبار