نجات جان ۴۷ شناگر در عید قربان

ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران فقط در روز عید قربان جان ۴۷ نفر را از خطر مرگ در دریا نجات دادند

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دریای خزر در روز عید قربان نیمه آرام و شرایط شنا بسیار سخت بود، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و حضور انبوه گردشگران در سواحل تعطیلات عید قربان یکی از سخت‌ترین روز‌های کاری ناجیان غریق بود.

او افزود: ناجیان و امدادگران مستقر در سواحل مازندران در روز عید قربان جان ۴۷ نفر را از مرگ نجات دادند که ۱۰ نفر آنان برای تکمیل فرایند درمان به بیمارستان اعزام شدند.

کریمیان ادامه داد: بیشترین نجات یافته در تعطیلات عید قربان مربوط به شهرستان بابلسر با ۱۲ نفر بود که دو نفر به دلیل شرایط بد و برای ارائه خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان اعزام شدند.

او با بیان اینکه هیچ فردی در تعطیلات عید قربان در آب‌های ساحلی مازندران غرق نشد، ادامه داد: حقوق ناجیان غریق به حساب استان نشسته است، اما با توجه به فرایند تکمیل مشخصات مالی و شماره حساب ناجیان، حقوق خرداد ماه آنان فردا یا پس فردا به حساب ناجیان غریق واریز می‌شود

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تجهیزات مورد نیاز ناجیان غریق مانند لباس‌های یکدست و برخی تجهیزات امدادی نیز تهیه شده که در حال توزیع است

او ادامه داد: ناجیان غریق و امدادگران هلال احمر از ابتدای خرداد تا دیروز جان ۳۲۸ نفر را از خطر مرگ در دریا نجات دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.