اجرای طرح «مدرسه کانون تربیت محله» در مازندران

طرح «مدرسه کانون تربیت محله» در ۵۰ مدرسه مازندران آغاز اجرایی شد.

محمد تقی زاده مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در ساری گفت: طرح «مدرسه کانون تربیت محله» با هدف استعدادیابی نوجوانان و توسعه فضای تربیتی در مدارس و محلات و نیزارتباط برقرار کردن با والدین و جوانان آغاز به کار کرده است.

او افزود: این طرح از فضای مدرسه برای فعالیت تربیتی در مدرسه و محله استفاده می‌کند و مدرسه را به عنوان یک واحد نقش آفرین در محله در حوزه تربیت فعال و پویا می‌کند تا یک حرکت اثرگذار برای نوجوانان محله را شاهد باشیم

تقی زاده با اشاره به آغاز اجرای این طرح در هفته دوم تیر، افزود: مرحله آزمایشی این طرح در تابستان اجرا می‌شود و مرحله دوم از مهر ماه در ساعات بیکاری مدارس انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه یکی از محور‌های سند بنیادین آموزش و پرورش به این طرح می‌پردازد، گفت: جلسات در شورای عالی آموزش و پرورش و شورای مدیریت و برنامه ریزی استان تصویب شد و در سبد برنامه استان به صورت رسمی در سال‌های آتی قرار بگیرد.

تقی زاده افزود: گام میدانی و اجرایی این طرح، به صورت آزمایشی حدود ۵۰ مدرسه از هر شهرستان دو مدرسه دخترانه و پسرانه با جامعه هدف مدارس متوسطه اول آغاز شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا گفت:مرحله آموزش عوامل اجرایی طرح نیز با محوریت مدیران کانون‌های تربیتی محله و عوامل اجرایی و مدیران مدارس و فرماندهان پایگاه‌ها و فرمانده حوزه دانش آموزی و فرمانده بسیج محله برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار