درگیری هانی کُرده با هواداران استقلال در اولین تمرین نکونام+ فیلم

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام در حالی برگزار شد که حواشی زیادی وجود داشت و هواداران علیه مدیریت شعار دادند.

نخستین تمرین استقلال برای آماده‌سازی حضور در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

* هواداران استقلال از چند ساعت مانده به آغاز تمرین، در هوای گرم تهران خودشان را به محل کمپ رسانده بودند و با توجه به تجمع آنها، اجازه ورود زودهنگام‌شان داده شد.

* آنچه در بدو ورود به کمپ دیده می‌شد، بنر‌هایی در حمایت از حجت کریمی، جواد نکونام و علی امیری دیده می‌شد که روی یکی از بنر‌ها از سرپرست باشگاه استقلال به عنوان دلسوز و جان‌نثار نام برده شده بود. یکی از هواداران استقلال به نشانه اعتراض به این کار، بنر کریمی و امیری را پاره کرد.

* شماری از هواداران بانوان مجوز ورود به کمپ را پیدا کردند.

* در تمرین امروز خبری از مهدی هاشمی‌نسب نشد و محمد نوازی در محل کمپ حضور یافت. نوازی که به تازگی به کادرفنی استقلال اضافه شده بیشتر محور تمرین را برعهده داشت. هواداران در تمرین امروز هاشمی‌نسب را به شدت تشویق کردند.

* جواد نکونام و بازیکنانی که در تمرین حضور داشتند با دسته گل‌های آبی به استقبال هواداران رفتند.

* حجت کریمی، سرپرست و علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال در محل تمرین حضور یافتند. هواداران حاضر در کمپ با گلایه از مدیران خواستار جذب بازیکنان طراز اول شدند. آن‌ها با شعار «امیری یادت باشه، قایدی باید باشه» از او خواستند مقدمات حفظ قایدی را فراهم کند.

* مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، پیمان بابایی، ارسلان مطهری، علیرضا رضایی، صالح حردانی، کوین یامگا، آرمان رمضانی، سجاد شهبازاده، آرش رضاوند، محمدحسین زواری، سینا سعیدی‌فر، امیرعلی صادقی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، امید حامدی‌فر و سبحان خاقانی به همراه چند بازیکن رده امید نفرات حاضر در تمرین استقلال بودند.

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، مهدی قایدی، محمد محبی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، رافائل سیلوا و سعید مهری از نفرات سال گذشته در این تمرین حضور نداشتند. نفرات ملی‌پوش که همراه تیم ملی در مسابقات کافا حضور داشتند نسبت به سایر بازیکنان بیشتر استراحت خواهند کرد.

* بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی از جمله افراد حاضر در کمپ بودند. غلامپور که از زمان استراماچونی در استقلال حضور دارد امسال هم جزو کادرفنی نکونام خواهد بود.

* مهدی فنونی‌زاده، بازیکن پیشین استقلال یکی از افراد حاضر در محل تمرین بود.

* شماری از هواداران استقلال علیه حجت کریمی، سرپرست باشگاه شعار سر دادند. در ادامه با حضور برخی افراد در سکو‌ها درگیری‌های بوجود آمد.

 «هانی کرده» هم در تمرین استقلال حضور داشت!

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۶:۵۵ ۱۰ تير ۱۴۰۲
این بود مکتب دوچرخه سواران !!! واقعا جای تاسف داره ، این تیم شروع نشده توی حاشیه هستش و بعد که نتیجه نمی گیرن شروع می کنند به بیانیه دادن علیه داوران و تهمت زدن به زمین و زمان . این سرمربی اتوبوسی هم که آوردن شاگرد اول حاشیه هستش و این تیم حتی با بهترین بازیکن های فصل قبل و خریدهای فصل جدید با نکونام به هیچ جا نمی رسه . حالا بشینید و تماشا کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۹ تير ۱۴۰۲
هانی کرده باز چشم داش وحید مرادی خدابیامرز دور دیده
Belgium
سعی
۱۵:۱۲ ۰۹ تير ۱۴۰۲
واقعا جای تاسف دارد که یک باشگاه ورزشی که نام فرهنگی ورزشی رابه یدک می‌کشد ازیه لات بی سروپا دعوت می‌کند تا به مردم زهر چشم نشون بده.از نیروی محترم درخواست عاجزانه داریم حالا دیگه اینجور افرادی را سر جاشون بنشونن. فقط باید تاسف خورد.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۳:۵۱ ۰۹ تير ۱۴۰۲
همه اینا به کنار از اون جمله ای که نوشتین برخی بازیکنان به دلیل همراهی تیم ملی در مسابقات کافا بیشتر استراحت می کنن خیلی جالبه آخه نه اینکه با تیم های برزیل و آرژانتین و فرانسه بازی کردن هر بازی 120 دقیقه خسته شدند... مخصوصا مهدی قایدی خیلی زحمت کشید طفلک همش ده دقیقه بازی کرده میخواد ده روز استراحت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۹ تير ۱۴۰۲
اینو بزرگش نکنید ، این افراد لات اینستاگرامی هستند
بیاد لرستان تا زنده زنده قورتش بدن مردک رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۹ تير ۱۴۰۲
همین دیگه هانی کرده شده لیدر استقلال!!!
مردک لاشی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۹ تير ۱۴۰۲
مگه هانی کرده برای شما کار میکنه با عشق براش تیتر زدی
آخرین اخبار