دعوت شورای عالی انقلاب فرهنگی از فعالان حوزه صوت و تصویر در فضای مجازی در تدوین ضوابط محتوایی

حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: ما از فعالان حوزه صوت و تصویر فراگیر استقبال می‌کنیم که در تدوین ضوابط‌ به دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی کمک کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با یکی از بخش‌های خبری سیما بار دیگر بر مواضع شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیشبرد امور در یک فضای عقلانی تأکید کرد. او در این گفت‌وگوی خبری تأکید کرد: در بند ۶ سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر و شبکه خانگی قرار شده تا در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با همکاری سازمان صدا و سیما و وزارت ارشاد و سایر فعالان و نمایندگان قوای سه گانه موارد مصوبه تدوین و تصویب شود؛ بنابراین فعالان عرصه صوت و تصویر فراگیر اگر در راستای سیاست و ضوابط حاکم بر این مقوله نظر و پیشنهادی دارند حتما به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهند تا با استفاده از تجربه فعالان در این عرصه سیاست‌ها و اصول حاکم بر صوت و تصویر را تدوین کنیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: ما از فعالان حوزه شبکه نمایش خانگی و صوت و تصویر فراگیر استقبال می‌کنیم که در تدوین ضوابط و سیاست‌ها به دبیرخانه شورای انقلاب فرهنگی کمک کنند و در این زمینه باید بر اساس عقل جمعی پیش برویم.

مصوبه این شورا که در ۶ بند تنظیم شده است، قرار است حوزه نشر و تصویر فراگیر را ساماندهی کند و به اختلافی که در تقسیم کار بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما در این خصوص وجود دارد، پایان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.