مخالفت نظامیان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با طرح نتانیاهو

نظامیان ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با طرح کابینه نتانیاهو برای بازنگری و اصلاحات قضایی مخالفت کردند.

تلاش کابینه ائتلافی راستگرای رژیم صهیونیستی به منظور بازنگری در دستگاه قضایی این رژیم باعث خشم شهروندان صهیونیست شده است. این موضوع اکنون فراتر از تظاهرات گسترده مردمی به موضوعی برای اعتراض نظامیان این رژیم نیز بدل شده است. 

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، صد‌ها تن از نظامیان ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با برگزاری تظاهرات اعتراضی اعلام کردند در صورتی که کابینه نتانیاهو طرح جنجالی خود به منظور بازنگری در دستگاه قضایی را پیش ببرد از خدمت نظامی خودداری خواهند کرد. 

این اعتراضات پس از آن انجام می‌شود که نتانیاهو اعلام کرد در نظر دارد با مذاکره با گروه‌های مخالف به مصالحه در این زمینه دست یابد. کابینه ائتلافی نتیاهو اکنون به دلیل داشتن اکثریت در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به دنبال اعمال تغییراتی در قوه قضاییه است که مخالفان می‌گویند باعث افزایش قدرت قوه مجریه می‌شود. 

در نامه‌ای که از سوی نظامیان مخالف به امضا رسیده آمده است: طرح کابینه به منظور بازنگری در قوه قضاییه قدرت بی حدی به آن اعطا می‌کند که هیچ محدودیتی بر آن از سوی دستگاه قضا وجود ندارد و ما را به نقطه غیرقابل بازگشت می‌رساند. ما حاضر نیستیم برای کابینه ای که به دموکراسی پایبند نیست خدمت کنیم. 

تظاهرات میلیونی در سرزمین‌های اشغالی اکنون برای مقابله با طرح کابینه نتانیاهو در جریان است. مخالفان می‌گویند نتانیاهو که سابقه طولانی‌ترین دوره نخست وزیری در تاریخ منحوس رژیم صهیونیستی را دارد به دلیل فساد گسترده خود و اطرافیانش به دنبال اعمال تغییراتی در قوه قضاییه به منظور ایجاد امنیت برای خود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار