مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری دعای عرفه در بیش از ۱۰۰ نقطه از استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دعای روحبخش عرفه در بیش از ۱۰۰ مکان مذهبی استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دعای روحبخش عرفه روز چهارشنبه ۷ تیرماه از ساعت ۱۶ و۳۰ دقیقه در بیش از ۱۰۰ مکان مذهبی استان برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: این مراسم معنوی با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان مؤمن و انقلابی در سطح مساجد، حسینیه‌ها و برخی امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این آئین‌های معنوی که به صورت مردمی با همکاری تشکل‌های دینی و مساجد برگزار می‌شود دعای روحبخش عرفه حضرت امام حسین (ع) توسط مداحان اهل بیت قرائت می‌شود.

فراهانی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ ترکیبی، فرهنگی و تهدید نرم خود به دنبال تضعیف ارزش‌های معنوی و انقلابی در جامعه هستند برگزاری اینگونه برنامه‌های فرهنگی و دینی را مؤثر در خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی ذکر کرد.

وی بیان کرد: این آئین معنوی در مرکز استان در مکان‌های مختلف در سطح محلات به خصوص در گلزار شهدای شهر اراک و مصلی بیت المقدس برگزار می‌شود و تمامی تمهیدات آن با همکاری بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

نهم ذیحجه به نام روز عرفه نامگذاری شده و یکی از آداب مهم آنکه از سوی مسلمانان جهان و ایران اجرا می‌شود قرائت دعای عرفه امام‌حسین (ع) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.