۵۰ میلیارد تومان برای توسعه محلات کم برخوردار کرج اختصاص یافت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: ۵۰ میلیارد تومان در این شهرستان برای تعریف پروژه های توسعه ای در مناطق کم برخوردار پیش بینی شد .

مهدی آقابراری در نشست بررسی آخرین وضعیت محلات کم برخوردار کرج افزود: وضعیت سند املاک این مناطق ، میزان برخورداری از خدمات شهری و حقوق شهروندی از جمله محورهای موضوعی است که در مناطق کم برخوردار به جد دنبال می شود.

او افزود: امروز در برخی از این مناطق با معضلات اجتماعی قابل توجهی مواجه هستیم که اعتیاد و مواد مخدر از جمله آنها به شمار می رود.

آقا براری افزود: همچنین گزارش های مردمی مبنی بر نبود زیر ساخت های ورزشی ، فضای سبز و آموزشی داشتیم که باید با همراهی دستگاه های اجرایی مربوط به جد دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: ۶۶ محله کم برخوردار هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز برای قرار گرفتن در مسیر توسعه قرار گرفته اند.

آقا براری افزود: اکنون با ایجاد ایستگاه موقت پسماند در شهرهای اقماری و اقدامات جهادی از جمله دندانپزشکی رایگان در تلاش برای تامین سلامت بیش از پیش مردم هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج تاکید کرد: طبق مصوبه قرارگاه اجتماعی باید در هر محله نسبت به راه اندازی روز بازارها اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.