دومین جشنواره ملی «آیین سخن» برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی «آیین سخن» در جهت نگهبانی، توسعه و ترویج زبان فارسی دوشنبه دوازدهم تیر ماه برگزار می‌شود.

رادیو ایران با همکاری شورای پاسداشت زبان فارسی معاونت صدا، در جهت نگهبانی، توسعه و ترویج زبان فارسی، دومین جشنوارۀ ملی «آیین سخن» را دوشنبه دوازدهم تیر ماه برگزار می‌کند. 

یدالله گودرزی دبیر  دومین جشنواره ملی «آیین سخن» اعلام کرد: در داوری دومین جشنواره ملی «آیین سخن» ویژه پاسداشت زبان خط و ادبیات فارسی از نام‌های مشهور رسانه و فرهنگ بهره گرفته شده است.

وی با اعلام این خبر افزود: در این راستا افرادی همچون «علیرضل قزوه، سعید بیابانکی، دکتر محمدرضا ترکی، دکتر محمدجعفر محمدزاده، یدالله گودرزی، حسین قرایی، غلامرضا بحیرایی، غلامحسین طالبی، شهاب شهرزاد، مهدی شاملو و سامان پارسا» در داوری بخش‌های گوناگون آیین سخن مشارکت دارند.

دبیر دومین کمیته جشنواره «آیین سخن» و مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران افزود: در فرایند داوری سعی شده هم از برنامه سازان و کارشناسان رسانه استفاده شود و هم از ادیبانی که با برنامه سازی رسانه‌ای آشنا هستند و با برنامه‌های گوناگون رادیویی و تلوزیونی همکاری دارند.

گودرزی در پایان یادآور شد: با همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی مراسم پایانی دومین جشنواره ملی «آیین سخن» که تنها پویش ملی در حوزه پاسداشت زبان خط و ادبیات فارسی است دوشنبه ۱۲ تیر ساعت ۱۴:۰۰ با حضور علاقه‌مندان به زبان و ادبیات و جمعی از مدیران ارشد رسانه ملی و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و مدیر رادیو ایران و برنامه سازان این شبکه رادیویی در استودیوی شماره یک رادیو برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.