پلمب ۶ واحد غیر مجاز دندانپزشکی و لیزر درمانی در مهاباد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه، ۶ واحد غیرمجاز دندانپزشکی و لیزر درمانی را در این شهرستان شناسایی و با دستور قضایی پلمب کردند.

امید صادق امیری سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در طی ماه‌های اردیبهشت و خرداد ماه علاوه بر پلمب ۵ واحد دندانپزشکی و دندانسازی متخلف به اتهام ایجاد واحد فاقد مجوز و دخالت در امور درمان با تلاش همکاران واحد نظارت بر درمان شبکه یک واحد لیزر درمانی به دلیل دخالت در امر درمان با حضور مقام قضایی پلمب و تحویل مراجع قانونی شده است.

وی افزود: در این ۶ واحد دندانپزشکی و یک واحد لیزر درمانی افرادی بدون صلاحیت و داشتن مدارک دانشگاهی معتبر مشغول به فعالیت بودند و اقدامات انجام گرفته در این واحد‌ها تهدید کننده حیات جامعه محسوب می‌شد.

صادق امیری ادامه داد: حفظ سلامت و امنیت عموم شهروندان مهابادی جزء وظایف ذاتی شبکه بهداشت و درمان مهاباد بوده و در این قبیل موارد با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: با هدف جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی و برخورد با افراد سودجو که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند کارشناسان نظارت بر درمان با نظارت‌های پی در پی در سطح شهرستان به منظور حفظ سلامت شهروندان قدم برمی دارند.

وی شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحد‌های فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.