طالبان از تاجران و سرمایه گذاران در افغانستان حمایت می‌کند

عبدالغنی برادر ضمن تأکید بر حمایت از تاجران و سرمایه گذاران گفت تاجران و سرمایه گذاران ملی کاری کنند که تاریخ ساز باشند.

عبدالغنی برادر  در مراسم افتتاح یک چهار راهی در کابل، پایتخت افغانستان از تاجران و سرمایه گذاران ملی خواست که هرکدام یک چهار راهی را به نام خود اعمار نموده و تاریخ را بسازند.

ملا عبدالغنی برادر درباره امنیت گفت: « اوضاع  نشان می دهد که امنیت روز تا روز بهتر شده ناامنی و مشکلاتی که وجود داشت اکنون نیست و باید تلاش شود که کارهای ماندگار و تاریخی را انجام دهیم.»

وی افزود که ساخت یک چهار راهی هزینه زیاد برنمی دارد اما ساختن آن در زیبای شهر تأثیر گذاشته و روان انسان ها را شاد می‌کند. 

برادر با قدردانی از خدمات شهرداری از تاجران و مردم شهر کابل خواست که با شهرداری همکاری نموده و در زیبایی آن نقش شان را ایفا کنند.

پیش از این نیز عبدالغنی برادر از طرح های عمرانی و اقتصادی در ننگرهار دیدن کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۰:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۲
از مسئولان رسانه باشگاه خبرنگاران جوان تشکر می‌کنیم بابت ثبت و نشر نظرات مردم در پایین صفحه خبرگزاری ، چرا که الان بعضی رسانه ها قسمت مربوط به ثبت دیدگاه مردم را در خبرگزاری خود خذف کرده اند ، واقعا چه دلیلی داره مردم نتواند نظرشون را بنویسند ، و این دور از وجدان خبرگزاری مردمی هست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۲
تو که طومارت از دیوار چین بلندتر بود حالا دو خط
آخرین اخبار