نماينده مردم اردبيل در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه به همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه شود.

سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: دولت در برنامه هفتم مطلبی تحت عنوان محاسبه میانگین بازنشستگی از ۲ سال به ۵ سال را مطرح کرده که این موضوع موجب ناراحتی کارکنان و حقوق بگیران شده است.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من به عنوان یکی از نمایندگان مجلس انقلابی می‌خواهم که به این موضوع در برنامه هفتم توسعه رأی ندهیم، زیرا این موضوع موجب دلواپسی کارکنان دولت شده و آن‌ها را برای ارائه خدمات سست می‌کند.

وی ادامه داد: تورم حاکم با حقوق‌های نازلی که می‌گیرند نزدیک نیست بنابراین تعهدات را متزلزل می‌کند که مجلس باید به این موضوع در برنامه هفتم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین بر ضرورت توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد و گفت: چقدر باید بر این موضوع اصرار کنیم، متاسفانه این موضوع در برنامه هفتم دیده نشده که باید به آن توجه شود همچنین باید به موضوع ایثارگران هم توجه شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۷ تير ۱۴۰۲
چیزی که عیان است چه حاجتی بر بیان است بازنشستگان فرهنگی وسایر عزیزان عمر گرانمایه خود را در راه پیشرفت کشور صرف کرده اند دریابید.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۵۰ ۰۷ تير ۱۴۰۲
تو رو بخدا سن بازنشستگی را افزایش ندهید ، دیگر توان ندارم ، همه امیدم این بود که سال آینده بازنشسته می شوم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۷ تير ۱۴۰۲
سلام وخسته نباشید لطفا دررابطه با مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته نظامی هم رسیدگی ومساعدت تا برخی از آنان که درحین خدمت تحصیل و مدرک کارشناسی دریافت نموده از امتیاز وارتقا رتبه بهر ه مند گر دند تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۷ تير ۱۴۰۲
سلام متناسب سازی حقوق شاغلین وبازنشسنه لشکری هم پی گیری شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۶ تير ۱۴۰۲
متاسفانه دولت و مجلس عدالت را در مورد حقوق بازنشستگان مخصوصا بازنشستگان فرهنگی رعایت نمیکنند و این قشر مظلوم واقع شدند انشاالله در انتخابات پیش رو ما هم جبران خواهیم کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۲
با سلام انشاالله موفق باشید لطفا درمورد عدالت درپرداختی حقوق وهمسان سازی کارکنان بازنشسته رسیدگی ومدنظر قرار گیرد .
آخرین اخبار