فعالیت بیش از ۶۰۵ اتحادیه صنفی در مازندران

بیش از ۶۰۵ اتحادیه صنفی هم اکنون در مازندران در حال فعالیت هستند.

کهنسال مدیرکل صمت مازندران در جمع بازاریان، روسای اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف در شهرستان رامسر گفت: بیش از ۶۰۵ اتحادیه صنفی هم اکنون در استان در حال فعالیت هستند.

او افزود: اعتقاد داریم نظارت اصلی بر بازار باید از سوی اتحادیه و اتاق‌های اصناف باشد تا این خود نظارتی باعث پیشگیری از وقوع برخی تخلفات احتمالی گردد.
کهنسال گفت: اصناف باعث رونق اقتصادی در جامعه بوده، از اینرو همواره نگاه ویژه و قابل اتکا به این عزیزان در کشور وجود داشته است.

او افزود: جامعه اصناف و بازار در تمامی برهه‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده و همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات دینی بوده است.

کهنسال با اشاره به اینکه بازار علاوه بر رونق اقتصادی می‌تواند باعث پویایی، نشاط اجتماعی و سر زندگی در جامعه گردد نقش اصناف را در مناسبات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دینی خطیر و حائز اهمیت بر شمرد.

او گفت: در انتخابات اتاق‌های اصناف سراسر استان شاهد بودیم که بیشتر، نیرو‌های جوان عهده دار مسئولیت شده اند از اینرو انتظار داریم با همدلی، اتحاد، تعامل و با انرژی بیشتری نسبت به گذشته شاهد تغییر و تحولات مثبت در سطح بازار باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.