مردم لردگان خواستار تکمیل طرح‌های عمرانی هستند

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم این حوزه انتخابیه خواستار تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی هستند.

به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی، حسین بامیری گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، حذف نقاط حادثه‌خیز، زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، تامین اعتبار برای ایمن‌سازی و تکمیل پُل‌های ارتباطی، به‌سازی و روکش آسفالت‌های جاده در هر سه شهرستان ضروری است.

وی افزود: تسریع در صدور مجوز ماده ۲۳ محور مواصلاتی لردگان به فلارد و لردگان به سردشت و قطعه سوم لردگان به خوزستان، تامین اعتبار لازم درخصوص طرح توسعه مصلی اولی‌الامر لردگان، تخصیص اعتبار به سه‌راهی گوشکی به فلارد، اعطای تسهیلات کم‌بهره به‌منظور توسعه حمل‌ونقل عمومی در سطح حوزه انتخابیه با رویکرد خرید اتوبوس و حمل‌ونقل عمومی و تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن مورد توجه باشد.


بیشتر بخوانید


بامیری تصریح کرد: تخصص قیر رایگان به مناطق روستایی و حمل‌ونقل جاده‌ای و بافت‌های فرسوده شهری از دیگر درخواست‌های مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار