رئال روی وینیسیوس قیمت گذاشت، یک میلیارد یورو

رئال مادرید با وینیسیوس جونیور به توافق رسیده و به زودی قرارداد او را تمدید خواهد کرد تا بزرگ‌ترین ستاره این روز‌های مادرید را در تیم نگه دارد.

اگر این روزها یک نفر لیاقت این را داشته باشد تا به عنوان پیشانی رئال مادرید شناخته شود، آن بازیکن کسی نیست جز وینیسیوس جونیور. ستاره برزیلی در فصلی که گذشت، طوفانی بازی کرد و اکنون به تک ستاره اصلی تیم تبدیل شده است.

یکی از مباحثی که اکنون پیرامون این ستاره برزیلی وجود دارد، تمدید قرارداد او است. اکنون جزییاتی از قرارداد جدید او منتشر شده است که به زودی امضا خواهد شد.

مدت قرارداد جدید مهاجم رئال پنج سال خواهد بود و به این ترتیب وینیسیوس تا پایان فصل ۲۸-۲۰۲۷ به مادرید متعهد خواهد شد. هم‌چنین قرار است دستمزد او به شدت افزایش پیدا کند و همان‌طور که او درون زمین ستاره یکه‌تاز تیم است، از نظر دستمزدی هم یکی از بالاترین دستمزدها را در مادرید خواهد گرفت.

علاوه بر این، رقم فسخ قرارداد او هم نجومی خواهد بود و هیچ باشگاهی در دنیا نیست که بتواند با پرداخت آن، وینیسیوس را از چنگ مادرید دربیاورد. گفته می‌شود رقم فسخ قرارداد او یک میلیارد یورو خواهد بود.

به این ترتیب، رئال به زودی قراردادی را با وینیسیوس می‌بندد که در قواره‌های تک ستاره این روزهای تیم باشد و اهمیت او را برای مادرید به خوبی نشان دهد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار