اعضای تیم برنامه عمران ملل متحد (UNDP) از تالاب کانی‌برازان مهاباد بازدید کردند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: اعضای تیم برنامه عمران ملل متحد (UNDP) و هیات خبرنگاران سفارت ژاپن از پناهگاه حیات وحش و تالاب بین‌المللی کانی‌برازان این شهرستان بازدید کردند.

فاروق سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: اعضای تیم برنامه عمران ملل متحد (UNDP) به همراه تیم مستندسازی هیات خبرنگاران سفارت ژاپن از دستاورد‌های طرح حفاظت از تالاب‌های ایران در استان آذربایجان‌غربی و پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی کانی‌برازان مهاباد بازدید کردند.

وی افزود: این هیات با استفاده از دوربین‌های چشمی و تلسکوبی به تماشا و رصد پرندگان آبزی و کنار آبزی تالاب بین المللی کانی‌برازان پرداختند و از وضعیت آب، حضور پرشمار پرندگان و بویژه زادآوری گونه‌های در حال انقراض مانند اردک سرسفید در این تالاب ابراز خشنودی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد ادامه داد: اعضای برنامه عمران ملل متحد (UNDP) بر این باور بودند که طرح حفاظت از تالاب‌های ایران در تالاب بین المللی کانی برازان خوب اجرا شده و از نتایج آن رضایت داشتند.

برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد یا برنامه عمران ملل متحد (UNDP)، بزرگترین مرجع کمک‌کننده برای توسعهٔ کشور‌ها در سطح جهان است و اکنون دفاتر UNDP در ۱۶۶ کشور فعال هستند که با دولت و انجمن‌های محلی برای حل چالش‌های مربوط به توسعه جهانی و توسعه کشور، همکاری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.